Zbyszek Zbyszek
90
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 97 Bilbao

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2


1. Rano
1

2. Rano na del Norte
2

3. Bilbao - parafia gdzie się zatrzymałem
3

Poniżej zdjęcia. 97 dzień, 30 kilometrów przy dużych przewyższeniach. Dość niezwykłe widoki po wyjściu z Gerniki. Przygody i refleksje po drodze. W Hiszpanii od samego początku miałem jakieś kłopoty z układem trawiennym. Nie wiem, co to było, ale w Bilbao poszedłem szukać alkoholu. Nic z tego, wszystko co nie wino, to jakieś podejrzane. Dałem sobie spokój i dalej miałem problemy. Trochę pogadałem sobie z sympatycznym Słowakiem. Miał na imię Jero. Właściwie to chyba szukał jakiejś drogi w życiu na tym Camino. Poznałem też przemiłą Polkę/Niemkę. W ogóle sporo Niemców na del Norte. Z powodu nieporozumienia z hospitalerą, miałem trochę nieszczęśliwych przygód. Aha, schody z poziomu albergi do poziomu centrum - 310 stopni, chyba się nie pomyliłem

---------------------------------
Album z resztą zdjęć(link zewnętrzny)
Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości