Zbyszek Zbyszek
78
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 98 Pobeña

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

1. 310 stopni w dół w Bilbao
1

2. Figura Pana Jezusa w Bilbao
2

3. Wiadukt, którym przechodziłem nad kanałem, wiodącym do Portugalette
3

98 dnia szedłem 27km z Bilbao do Pobeña. Wybrałem łatwiejszy i myślę piękniejszy wariant trasy nad kanałem łączącym Bilbao z Portugalette. Rano w Bilbao zrobiłem trochę zdjęć. Szedłem przez to miasto z niemym Hiszpanem. Niemym, bo mówił tylko po hiszpańsku, a ja w zasadzie po hiszpańsku wcale nie mówiłem. Mimo to jakoś przypadliśmy sobie do gustu i potrafiliśmy się ze sobą porozumieć.

Żołądek mi dalej dokuczał, ale z braku sensownych mocnych trunków w Bilbao, kurację odłożyłem na później. W Portugalette wysłałem do domu trzy rzeczy: ponczo, zapasowy akumulator do komórki oraz przewodnik po Francji. Zrobiło się kilogram mniej.

Do Pobeña dotarłem wcześnie. Znalazłem miejsce. Alberga szybko się wypełniła i kolejnych przybyszów hospitalero odprawiał już z kwitkiem. Wtedy, późnym wieczorem dotarła Emillie (młoda Francuzka). Po prostu się uśmiechnęła i Hiszpan... jakby to powiedzieć, najpierw zaniemówił, a potem wynalazł dla niej dodatkowy namiot. No cóż, ja zaoferowałem jej swoją karimatę, bo miałem łóżko. Spałem obok Japończyka, który starał się nauczyć wymowy mojego imienia. Bezskutecznie :)

---------------------------------
Album ze zdjęciami(link zewnętrzny).
Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości