Zbyszek Zbyszek
102
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 99 Islares

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Wczoraj nie było zdjęć. Poszedłem wieczorem na lubelską Ekstremalną drogę betlejemską. Sama trasa ok 30km w okolicach miasta. Plus 8km dojścia do niej z domu. Razem 38 pomiędzy 19 wieczór a 2:30 rano.

1. Cień
1

2. Widok z del Norte
2

3. Ulica w Castro Urdiales
3

99 dzień był niezwykły. Wypakowany pięknem, zdarzeniami, humorem i nieporozumieniami. O wszystkim można przeczytać w mojej książce, rozdział 99.

Droga nad samym Atlantykiem ostro w górę, więc widoki zapierały przysłowiowy dech. W Islares same rewelacje. Kameruńczyk zesłany do albergi, jako hospitalero. Prysznic. W drzwiach do niego prowadzących, klamka była wyjmowana, a samych drzwi nie sposób było zamknąć (zostawiały szczelinę dla ciekawych). Pokłóciłem się ostro z Niemcem pielgrzymem - chyba trochę moja wina, bo kłótliwy bywam - więc potem poszedłem "naprawić relacje". Z sympatycznym Hiszpanem wszedłem w dyskusję prowadzącą do głębokiego nieporozumienia i znów zrobiło się średnio przyjemnie. Na szczęście z dwoma moimi krajankami poszedłem na plażę. Wypływałem się, a potem pokazałem swoją jasną stronę, co można zobaczyć na zdjęciach

---------------------------------
Album ze zdjęciami z tego dnia(link zewnętrzny).

Całość relacji w książce(link zewnętrzny)


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości