Zbyszek Zbyszek
67
BLOG

3 zdjęcia z Camino - dzień 117 Vilalba

Zbyszek Zbyszek Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

1. Ranek, w dole Mondonedo, z którego wyszedłem na szlak.
1

2. Znaki drogowe.
2

3. Alberga dla pielgrzymów w Vilalba.
3

117 dzień mojego Camino. 36 kilometrów z Mondonedo do Vilalba. Szedłem bez odpoczynku. Rankiem ciemno jeszcze. Zrobiłem kilka zdjęć Mondonedo. Ale szału nie ma.

Rankiem po raz pierwszy i ostatni na mojej pielgrzymce, wyjąłem rękawice z plecaka. Ręce zgrabiały mi do tego stopnia, że nie mogłem trzymać kijków. Było zimno, mokro i wiaterek. Potem już normalnie, gorąco. Droga długa i ciężka.

Wieczorem, znów z Justyną i Staszkiem. Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Bo jakoś tak... przeczucie. I fakt - nigdy więcej się już w trójkę nie spotkaliśmy. Tego zdjęcia nie zamieszczam, bo szanuję prywatność moich przyjaciół.

---------------------------------
Album zdjęć z tego dnia(link zewnętrzny).

Całość relacji w książce(link zewnętrzny) dostępnej w wydawnictwie Gaudium(link zewnętrzny):

image


Zbyszek
O mnie Zbyszek

http://camino.zbyszeks.pl/  Kopia twoich tekstów: http://blog.zbyszeks.pl/2068/kopia-bezpieczenstwa-salon24-pl/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości