zetjot zetjot
180
BLOG

Nie igraj z losem

zetjot zetjot Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Wyborcy, przynajmniej niektórzy, muszą sobie postawić pytanie: dlaczego głosowałem na państwo z dykty?

Już po zwycięstwie Pawła Adamowicza, popatrzyłwm na to zwycięstwo z dystansem : na jak długo ?, pomyślałem, mając na względzie postępowanie sądowe. 

Na dodatek, przechodząc parę dni potem, przez słynny węzeł Budynia, dostrzegłem umieszczony przy przejściu dla pieszych plakat powyborczy, w którym mieszkańcy dzielnicy Chełm chlubili się rekordowym wynikiem ok. 70 % głosów oddanych na Adamowicza. Oniemiałem, bo żeby głosować na państwo z dykty i dodatkowo tym się jeszcze chlubić, to przechodziło ludzkie pojęcie.  

No i teraz mam pytanie - gdzie ta wasza chluba, drodzy gdańszczanie ? Los wam pokazał gest Kozakiewicza, to przypadek ? 

Przecież Adamowicz, gdyby wtedy przegrał, zapewne żyłby nadal. Przegranego nikt przecież by nie atakował. Autor wspomnianego plakatu powinien się teraz poważnie zastanowić nad stanem swojego umysłu.

W miarę upływu czasu, ta sekwencja wydarzeń wydaje m się coraz bardziej niewiarygodna. 


zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo