Barbara Kurdej-Szatan. fot. Instagram
Barbara Kurdej-Szatan. fot. Instagram

Wielki powrót Barbary Kurdej-Szatan. Wkrótce zobaczymy ją w nowym programie

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 38
Barbara Kurdej-Szatan wywołała burzę w mediach swoim postem o Straży Granicznej. Chociaż sprawa przycichła, gwiazda nie zamierza żyć w cieniu. Wkrótce znów zobaczymy ją na ekranie!

Barbara Kurdej- Szatan w wulgarnych słowach skrytykowała Straż Graniczną, za co TVP zerwała z nią współpracę. W podcaście  Żurnalisty przyznała, że po rozstaniu z TVP otrzymała wiele propozycji od innych stacji i wkrótce zobaczymy ją w nowym programie. 

Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan straci mnóstwo pieniędzy za swoje wpisy na Instagramie

Barbara Kurdej-Szatan o "ocieplaniu wizerunku": Mam to naprawdę w d*pie

W wywiadzie z Żurnalistą Barbara-Kurdej Szatan odniosła się do oskarżeń, że na siłę próbuje ocieplić swój wizerunek po głośnej aferze. Powiedziała, iż od zawsze angażowała się w akcje społeczne i charytatywne. Stwierdziła też, że miała już dość tego, jak była odbierana przez ludzi.


Zawsze angażowałam się w przeróżne akcje charytatywne i jak wrzuciłam coś, to akurat dotyczyło sprzedaży kalendarza dla ośrodka preadopcyjnego w Otwocku, to oczywiście pierwsze komentarze były, że to ocieplanie wizerunku. Tylko że ja mam gdzieś ocieplanie wizerunku, bo ja nie muszę sobie ocieplać wizerunku. Nawet nie mam ochoty tego robić, bo wyjątkowo długo miałam naprawdę mocno ciepły wizerunek, który mnie często irytował. I wcale nie żałuję, że się wydarzyło, jak się wydarzyło, a ocieplanie wizerunku mam naprawdę w d*pie

- powiedziała Barbara Kurdej-Szatan.

W podcaście Barbara Kurdej-Szatan odniosła się też do zwolnienia z TVP.  Telewizja publiczna ucięła wątek jej postaci Joasi w "M jak miłość". Kurdej-Szatan dowiedziała się o zwolnieniu z Twittera Jacka Kurskiego.

Pan Kurski to już dawno chciał mnie wypi*przyć z TVP tak całkowicie 

- stwierdziła Kurdej-Szatan.

Celebrytka brała udział w Strajku Kobiet, wspierała osoby LGBT oraz Rafała Trzaskowskiego, co nie podobało się szefostwu mediów publicznych.

Zobacz nasz wywiad z Barbarą Kurdej-Szatan: 


Barbara Kurdej-Szatan poprowadziła nowy program telewizyjny 

Barbara  Kurdej-Szatan nie narzekała na brak propozycji pracy po swojej wpadce i wyrzuceniu z programów TVP.  Rozmawiała z m.in. z TVN o przeniesieniu się do "Dzień dobry TVN", a także z Polsatem o "Tańcu z gwiazdami". Jak zdradziła poprowadziła już nawet program, którego premiera przed nami.


Jak przestałam prowadzić programy w TVP, to od razu dostałam propozycję prowadzenia sylwestra w Polsacie i od razu byłam w "Tańcu z gwiazdami", dostałam też propozycję prowadzenia sylwestra w TVN. Z TVN mam tak, że od dłuższego czasu są takie podchody z jednej i z drugiej strony, ale jeszcze się nie do końca ziściło. Aczkolwiek w jednej stacji wzięłam udział w jednym projekcie, w programie, który prowadziłam, ale emisja tego będzie dopiero za parę miesięcy, także nie mogę więcej zdradzać

- powiedziała Kurdej-Szatan w wywiadzie dla Żurnalisty.


Polecamy:

KJ

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości