Tomasz Lis publikuje filmy ze szpitala.
Tomasz Lis publikuje filmy ze szpitala.

Tomasz Lis jest poważnie chory. Czeka go seria operacji kardiologicznych

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 45
Tomasz Lis opublikował przesłanie do swoich czytelników na Instagramie. Gwiazdor jest poważnie chory, a kardiolodzy szukają przyczyn czwartego udaru, jaki przeszedł w połowie października. Jak wyznał Lis, czeka go kilka operacji.

- Witam z całego serca. Amerykańscy prezydenci wygłaszają orędzie na temat stanu państwa, ja pozwolę sobie wygłosić orędzie o stanie mojego zdrowia, głównie serca. Dwa tygodnie temu wylądowałem na "udarówce", przeżyłem czwarty udar. Karetką przewieziono mnie ze szpitala neurologicznego do szpitala kardiologicznego. Do kliniki w Aninie - powiedział na filmiku Tomasz Lis.  

Wielki demontaż sowieckich pomników w Polsce. "To symbole kłamstwa"

Lis przejdzie kilka zabiegów 

- Badają mi serce wybitnie wszechstronnie. Okablowanie mam profesjonalne, ślady po zastrzykach w żołądek, w ręce. Cały jestem żółto-zielony. Szukają lekarze powodu kolejnego udaru. Wersje są dwie: może migotanie przedsionków, może dziura w sercu - przyznał były redaktor naczelny "Newsweeka". 

- Oznacza to konieczność dwóch albo trzech zabiegów. Kiedy? Dokładnie nie wiem. Ufam lekarzom, obsługa jest wybitnie profesjonalna - podsumował.  


Na kolejnym nagraniu z oddziału kardiologicznego mówił, że nie ogląda telewizji, ale ma za to czas na czytanie lektur. 

Pierwszy udar Lis przeszedł w 2015 roku - już wtedy zdiagnozowano u niego problemy z krążeniem. Do ostatniego doszło po przebiegnięciu maratonu w Chicago.  

FC Barcelona była bezradna w meczu z Bayernem. Linie lotnicze drwią z Lewandowskiego

Przerwana kariera w mediach

Lis zniknął z mediów po aferze w "Newsweeku", opisanej w "Wirtualnej Polsce". Dziennikarz odpiera zarzuty, twierdząc, że może zbyt dużo wymagał wobec podwładnych, ale na nikim nie wywierał presji, nie mobbował i nie obrażał. Latem 2022 roku odszedł z funkcji redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek". Jego miejsce zajął Tomasz Sekielski. Lis miał wrócić do audycji w TOK FM w "Trzódce" u Jacka Żakowskiego. W III RP Lis był gwiazdą TVP, "Faktów" TVN i Polsatu. 

Tomasz Lis walczył o życie. Pokazał zdjęcie ze szpitala


GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura