MAK report page 156 of 210, russian language version.
page 138 of 184 english language version
Jak widać z fragmentu trasy w końcówce lotu - trasa na mapie i trasa na zdjęciu satelitarnym są sprzeczne.
Tak bezczelni byli ruscy i tak napluli w twarz sekcie popierającej oficjalne raporty. Tego ta sekta nie jest w stanie wyjaśnić.
Where RMS is "PRMG-76" approach system complying with ICAO cat I landing minima.
Jak widać Załoga została wprowadzona w błąd przez dostarczenie do urządzeń samolotu, "fake north".
Tę oszukaną północ dostarczył system bliskiej nawigacji - short range navigation system - RSBN was the source of fake north.
Jak widać na szkicu trasy zamieszczonym w raporcie MAK, to była pierwsza wersja "prawdy", jaką planowano uraczyć społeczność świata. Tak powinna była wyglądać trasa lotu, gdyby piloci kierowali się tylko naprowadzaniem systemu RSBN. Jak wiemy z raportów, ta trasa tak nie wyglądała.
I to jest dowód nr 2 na dokonanie zamachu - zmiana trasy, a raczej zmiana systemu naprowadzania - z RSBN na PRMG - precision approach system.
Pierwszym jest udowodnienie, że samolot był naprowadzany przy pomocy systemu RSBN, którego działanie w dniu 10-04-2010 ukrywano do dzisiaj. Mobile RSBN system had been listed on airport charts, and was standard infrastructure of this military, special forces (SPECNAZ) - training airport.
To już koniec plucia na pilotów, to już koniec bezczelnych kłamstw.
Cześć pamięci polskich pilotów-oficerów, Załogi i wszystkich zamordowanych tego dnia.
PS.
Oczywiście szkic jest schematyczny i nie zachowuje prawdziwych wartości, ani proporcji.