AE911truth.org
AE911truth.org
AE911truth.org AE911truth.org
556
BLOG

SMOLENSK2010 - Putin's fake precision navigation system

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 39

image

MAK report page 156 of 210, russian language version.

page 138 of 184 english language version

Jak widać z fragmentu trasy w końcówce lotu - trasa na mapie i trasa na zdjęciu satelitarnym są sprzeczne.

Tak bezczelni byli ruscy i tak napluli w twarz sekcie popierającej oficjalne raporty. Tego ta sekta nie jest w stanie wyjaśnić.

image

Where RMS is "PRMG-76"  approach system complying with ICAO cat I landing minima.

Jak widać Załoga została wprowadzona w błąd przez dostarczenie do urządzeń samolotu, "fake north".

Tę oszukaną północ dostarczył system bliskiej nawigacji - short range navigation system - RSBN was the source of fake north.

Jak widać na szkicu trasy zamieszczonym w raporcie MAK, to była pierwsza wersja "prawdy", jaką planowano uraczyć społeczność świata. Tak powinna była wyglądać trasa lotu, gdyby piloci kierowali się tylko naprowadzaniem systemu RSBN. Jak wiemy z raportów, ta trasa tak nie wyglądała. 

I to jest dowód nr 2 na dokonanie zamachu  - zmiana trasy, a raczej zmiana systemu naprowadzania - z RSBN na PRMG - precision approach system.

Pierwszym jest udowodnienie, że samolot był naprowadzany przy pomocy systemu RSBN, którego działanie w dniu 10-04-2010 ukrywano do dzisiaj. Mobile RSBN system had been listed on airport charts, and was standard infrastructure of this military, special forces (SPECNAZ) - training airport.



To już koniec plucia na pilotów, to już koniec bezczelnych kłamstw.

Cześć pamięci polskich pilotów-oficerów, Załogi i wszystkich zamordowanych tego dnia.


PS.

Oczywiście szkic jest schematyczny i nie zachowuje prawdziwych wartości, ani proporcji.



Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka