AE911truth.org AE911truth.org
449
BLOG

SMOLENSK2010 - RSBN fake navigation, technicalities

AE911truth.org AE911truth.org Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 29

Ta notka jest przeznaczona tylko dla Gwanta, bo biedaczysko błąka się po internecie i nie może znaleźć Pacanowa. Pozostali zainteresowani z pewnością znają te informacje.

To znaczy namiarów na RSBN umieszczonych na kartach podejścia lotniska Siewiernyj. Prosił mnie żebym pokazał mu jak należy zinterpretować zapisane namiary na RSBN, ale i to mu nie pomogło. Jeszcze Michaś nie rozumie zapisów z rosyjskiej ekspertyzy, ale to notka nie jest przeznaczona dla niego, bo on i tak tego nie zrozumie, a jedyny zwój może ulec przepaleniu. Szkoda by było jedynej osoby na świcie, która całkuje w 1 wymiarze. Twórcy twierdzenia, że odcinek=prostokąt.Tak więc Michaś - tutaj przestań czytać.

Gruba kreska zielona i gruba kreska czerwona pokazują miejsca, gdzie na karcie są zapisane namiary RSBN. Jak widać

NIE ZALEŻĄ ONE OD SKIEROWANIA OSI SAMOLOTU.


RSBN coordinates are calculated from RSBN station to aircraft position. It is an angle between RSBN "north" (fake in this case) and aircraft position.

  RSBN "north" supposed to be true north (geographic), but in Putin's plot it wasn't. Polish aircraft navigating to FAP, was missled by 2,7°  true north deviating in RSBN signals delivered to the aircraft. 


Poniżej dokładam przesadzony przykład - jak odnoszą się namiary na RSBN przy dużej wartości "fake north".


image

Jak widać namiary z karty nie ulegają zmianie, ale w stosunku do mapy geograficznej trasa lotu po kręgu zmieni się. Oczywiście jest to przykład dydaktyczny i nie uwzględnia innych metod kontroli położenia samolotu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka