Amstern Amstern
460
BLOG

Demonstracje w Niemczech na przykładzie mojej wioski

Amstern Amstern Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

Nikt nigdy mnie nie pyta, co tam w mojej wsi, bo wszyscy wiedza lepiej ode mnie.

Mimo to krótki raport z dzisiejszej demonstracji przeciwko skrajnej prawicy. Zaproszenie od miasta dostalem tydzien temu. Demonstracja przeciwko tym tam, co to chca zawracac do domu imigrantów, plus demonstracja na okolicznosc rocznicy Holokaustu. Poszlem.

image

Okazalo sie, ze juz punktualnie o 12-tej bylem grubo spozniony. Konkurencja z AfD przyszla o 10-tej, przemaszerowali, bili w tarapaty, po czym usadowili na prawo od trybuny na placu przed ratuszem. Gdzie ja stoje, widac. Przemowy, burmistrz, zwiazki zawodowe, kapela gra muzyke karnawalowa "wszyscy jestesmy z Kölle", przemowy, przedstawiciele róznych formacji, paru imigrantów.

Wszyscy mówcy sie cieszyli, ze mamy tylu imigrantów, jak sa nam potrzebni, godnosc czlowieka i te rzeczy. Czego mi brakowalo, to tym imigrantów wsród publiki. Ja ide dla nich na demonstracje, a ich nie ma. Pewnie na zakupach, albo ogladaja w domciu Netflixa.
Drugi zgrzyt, bez sensu jest spiewanie ciagle tych samych piosenek karnawalowych, zamiast politycznych - ntp. BAP, Reinhard Mai, Konstantin Wecker & co.
Po trzecie, o rocznicy Holokaustu nie bylo ani slowa.
Po czwarte, dwa tuziny furgonetek z milicja, chlopaki w wozach w pogotowiu, a na prawej stronie caly czas bantuje skrajna prawica, przeszkadzajac w sluchaniu mówiacych z trybuny.

I jeszcze slowo na koniec, poszedlem, bo musialem. Osobiscie uwazam, ze takie powszechne spedy, to tylko reklama dla AfD. Chodzi tylko o wybory do Parlamentu Europejskiego. Glówne partie boja sie o wynik we wschodnich landach, a przeciez to one spisaly na straty przez 30 lat te 20% ludnosci Niemiec tam mieszkajacej. I teraz ja mam wyciagac dla tych wielkich partii gorace wegle z pieca.

Moja ulubiona tenisowa kolchoznica wygrala Australian Open. Gratulacje!
Hoffenheim niestety spartolil w domu mecz przeciwko Heidenheim.

Ntp. te piosenke mieli grac na demonstracji:


Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo