Amstern Amstern
621
BLOG

"Wyrób czołgopodobny, śmigłowce we mgle, marynarka tonie"

Amstern Amstern Wojsko Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

Raport fundacji Stratpoints: co najmniej do konca dekady nie bedzie smiglowcow, nie bedzie okretow wojennych, nie bedzie Patriotow, nie bedzie systemow przeciwrakietowych i przeciwlotniczych. A co bedzie? Bedzie minister Antoni Macierewicz.

Zaproszono do Warszawy prezydenta Erdogana. Zeby nie byc pytanym o prawa czlowieka, sprzedaje sie wizyte jako zaproszenie prezydenta waznego panstwa NATO. Ministra Macierewicza o tej wizycie nie poinformowano. Bo i po co.

Przyklad stanu tureckiej armii i Wojska Polskiego.
Wojsko polskie od prawie 20 lat buduje korwete systemu MEKO z Hamburga. Kupiono licencje. Miano rozbudowac do fregaty, za iles tam lat bedzie to tylko patrolowiec. Ten  nieszczesny kadlubek nazywany ORP "Slazak".
Turcja kupila tych MEKO 8 sztuk, 4 jako fregaty i 4 jako korwety. I ma.
Wiec o czym mialby rozmawiac prezydent Erdogan z ministrem Macierewiczem w temacie NATO? O kolorach mundurow?

Muzykalistycznosc nadal z Kysuc:


(794)  799 555

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo