Maciaszczyk Maciaszczyk
422
BLOG

Apel do wiernych

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

#katastrofa smoleńska

Drodzy bracia w wybuchowej wierze. Apeluję o nieco więcej powściągliwości, choć wiem, że to trudne.  

Oto po długich miesiącach posuchy znowu pojawiły się "dowody" na "zamach" w Smoleńsku. Zastanówcie się trochę, jaką jakość mają te dowody. Że sPiSkowy dziennikarz coś opublikował? Było już wiele takich publikacji, ale publikacje nie są żadnym dowodem w sprawie. Gdyby było inaczej, "dobrozmianowa" prokuratura już dawno by postawiła zarzuty winnym. Tymczasem nic takiego się nie stało. Dlaczego? Bo ciągle nie ma mocnych PRAWDZIWYCH dowodów. Teraz znowu zaczęliście się nakręcać, ale poczekajcie trochę. Za miesiąc ZNOWU okaże się, że ten "wybuch" to tylko zamokły kapiszon. 

Tak więc zastanówcie się dobrze, zanim zaczniecie obrzucać niewiernych kaczym łajnem, bo może okazać się, że ZNOWU wyszliście na idiotów dając się nabierać żądnym sensacji (i kasy) PiSmakom.

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka