Beem.Deep Beem.Deep
6918
BLOG

Program Kraśki w TVP1 - moje wrażenia

Beem.Deep Beem.Deep Polityka Obserwuj notkę 56

Obejrzałem zarówno filmy, jak i dyskusje - najpierw prof. Artymowicza i prof. Rońdy, a potem w innym, szerszym gronie - z udziałem prof. Kleibera i prof. Krzemińskiego oraz dziennikarzy: Wrońskiego, Lisickiego, Karnowskiego i Stankiewicza.

Na początek. Moje dotychczasowe zdanie nie uległo zmianie. Nie widzę przekonujących dowodów na zamach, ale widzę coraz bardziej przekonujące dowody na najbardziej spartaczone dochodzenie w historii światowych katastrof lotnicznych.

A teraz wrażenia. Jeśli celem Kraśki było uspokojenie opinii publicznej poprzez merytoryczną dyskusję, to osiągnął efekt dokładnie przeciwny. Denne dziennikarstwo Kraśki tylko podgrzało atmosferę. Podobało mi się jedynie wystąpienie prof. Kleibera i red. Stankiewicza. Red. Lisicki wypadł na poziomie red. Lisickiego, red. Karnowski wypadł merytorycznie bardzo słabo, zaś red. Wroński uprawiał typowe dziennikarstwo propagandowe. Najgorzej wypadł prof. Krzemiński, nie dorównujący poziomem intelektualnym nawet hydraulikowi, który w lecie wymieniał centralne w moim domu. Jego obecność w studiu nie tylko była zbędna, ale niepotrzebnie podgrzewała atmosferę. Argumentów merytorycznych przedstawił dokładnie zero przecinek zero zero nic.

Czy jest szansa na wyjście z impasu smoleńskiego? Moim zdaniem jest, ale bardzo mała, albowiem żadna ze stron nie zamierza ustąpić pola drugiej. Obie mają w tym interes. Rząd, który broni się przed pokazaniem go jako zespołu trampkarzy w krótkich spodenkach, ale też zespół Macierewicza, któremu będzie bardzo trudno przyznać się do jakichkolwiek błędów - podobnie jak komisji Millera.

Reasumując, program był potrzebny, ale został spartolony przez Kraśkę, który w dodatku jest słabym propagandzistą.

 

Beem.Deep
O mnie Beem.Deep

1. Nie prowadzę bloga dla trolli, debili i "anonimowych" dziennikarzy oddelegowanych na odcinek. 2. Nie mam czasu na dyskusję z niekumatymi lemingami oraz z osobami, które używają dowolnych argumentów w dowolnej sprawie. 3. Proszę o powstrzymywanie się od ataków personalnych na innych blogerów oraz o merytoryczną dyskusję na główny temat notki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka