Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
400
BLOG

Z pozycji psa : już nie mogę...

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Zwierzęta Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Cała rodzina do obsłużenia. Wszyscy "na wyścigi" chcą mnie wyprowadzić na spacer.


Mało tego. Kiedyś to szybko, szybko - ledwie swoje potrzeby mogłem załatwić i już z powrotem do domu. Teraz to całą okolicę muszę obejść.

Do tego jeszcze sąsiedzi mnie wypożyczają.

Gdzie prawa zwierząt? Jestem coraz chudszy, a łap wręcz nie czuję. To nieludzkie.


Dlatego - Panie Morawiecki - skończ Pan z tymi restrykcjami, a przynajmniej je ogranicz - dozwól ludziom chociaż na samodzielne spacery. Bo zacznę gryźć!!!.

członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości