cepol cepol
189
BLOG

Program generała Pavla

cepol cepol Świat Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Mocno skrócona wersja odpowiedzi na pytania dot. poglądów jednego z kandydatów prezydenckich.

Program generała Pavla

Odpowiedzi na pytania z jego strony (podstrona nazwana Moje poglądyhttps://www.generalpavel.cz/moje-nazory). Odpowiedzi skróciłem pozbawiając je argumentacji generała. W razie zainteresowania rozwinę. Nie ma tu wszystkich pytań i odpowiedzi, niektóre z nich nie muszą być dla polskiego czytelnika aż tak interesujące.

Czy jest za tym, byśmy byli członkiem NATO i UE?

Tak.

Czy jest za embargiem na import rosyjskiej ropy?

Tak.

Czy jest za wysyłką broni Ukrainę?

Tak

Czy jest za wejściem Ukrainy do UE?

Tak.

Czy jest za tym, by na terytoirium Czech była baza wojskowa USA?

W tej chwili nie, w razie pogorszenia się bezpieczeństwa, wówczas można się nad tym zastanowić.

Czy wydatki na obronę powinny osiągnąć 2 % PKB?

Tak.

Stosunek do Grupy Wyszehradzkiej?

V4 utraciła swoje znaczenie i wiarygodność.

Czy mamy przyjąć euro?

Jako obywatel jestem za, ale decyzja musi być rtacjonalna, to rząd musi określić parametry, kiedy to będzie dla nas korzystne.

Czy jest Pan wierzący?

Nie.

Czy jest Pan za małżeństwami homoseksualistów?

Tak.

Czy pary momoseksualne mają mieć prawo do adoptowania dzieci?

Tak.

Czy jest Pan zwolennikiem ograniczenia prawa do interrupcji, tak jak np. w Poslce?

Nie, kobieta ma prawo docedyować o własnym ciele.

Czy byłby Pan za legalizacją eutanazji?

Tak.

Kara śmierci?

Nie

Legalizacja marihuany?

Nie jestem zwolennikiem klasycznej prohibicji, ale dojście do marihuany musi być pod ścisłą kontrolą, nieograniczony dostęp nie ma mego poparcia.

Czy Czechy mają akceptować Green Deal?

Niepotrzebna debata, bo już zaakceptowaliśmy. 


cepol
O mnie cepol

Czechy i Polska, osobno i razem, https://cepol.pl Działania wywiadu komunistycznej Czechosłowacji w latach 50 -80 XX wieku, szczególnie w Ameryce Łacińskiej.  Czasami można mnie usłyszeć w Radio Wnet albo nawet zobaczyć i usłyszeć u Witolda Gadowskiego. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka