Kot z Cheshire Kot z Cheshire
472
BLOG

Cenzura na Interii?

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Polityka Obserwuj notkę 20

"W 1939 roku WP była piątą armią świata (albo szóstą po Włoskiej jeśli uwzględniać floty) i stawiła Niemcom najsilniejszy opór z wszystkich 9-ciu napadniętych państw, mimo znacznej przewagi Niemców. Jedynie opór Francji był porównywalny, ale armie F, WB, H i B miały przewagę nad N w 1940. Opór ZSRR był zupełnie niepoważny, bo zaczął się praktycznie jakoś tak po miesiącu walk, gdy Niemcy zajęli już 3 razy terytorium jakie zajęli w takim samym czasie w Polsce i wyeliminowali jakieś 3mln. żołnierzy sowieckich nie licząc sprzętu. Oczywiście sowieci mieli znaczną przewagę  w tej kampanii w każdym rodzaju broni.

Dziś mamy 18-tą armię świata"

 

Komentarz o powyższej treści usiłowałem trzykrotnie, bezskutecznei umieścić na (niemieckim) portalu Interia, pod tekstem ironicznie traktującym opór polskiej armii we wrześniu 1939r, wśród wielu komentarzy pisanych w prześmiewczym (wobec polskiego oporu w 1939r) tonie. Niektóre z tych komentarzy były wulgarne i zasługiwały na odrzucenie.

Czy ktoś z Państwa ma pomysł wg jakiego klucza (niemiecka) Interia odrzuciła właśnie mój koment? Bo mam pewne niejasne podejrzenia...

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka