Kot z Cheshire Kot z Cheshire
162
BLOG

Limeryki Kota z Cheshire

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Skandal! Ledwo odpowiedziałem na wyzwanie Kate-1 i rozwinąłem swój talent poetycki, a tu jej notkę (z moimi limerykami) zdjęli!

Ale "nie po to światło jest by pod korcem stało", więc oto publikuję zaczątek mojego tomiku wierszy! Kto ma odwagę stanąć  w szranki  niech się dopisuje ;)



Grzmią sędziowie: "Do pierdla złodziei?
A gdzie będą uczciwi siedzieli?
Tak to każdy potrafi
Chleb odbiera kaczafi
Nie ma dla nas w TYMKRAJU nadziei"!

Kiedy mocniej historii wiatr wieje
Trzęsą zadkiem pętaki, złodzieje
I się modlą od rana:
"Ratuj Unio kochana
Bo nam tutaj niedobrze się dzieje!"

Niepokorne te krnąbrne polaczki!
Chyba czas znów zapolować na kaczki!
Jak się z biedy wyliżą
To nam unię rozpiżą
Tak jak wcześniej Układ Warszawski!

Płacze Schet na kamieni kupie:
"Jak ja w łaski znów ludziom się wkupię?
Obiecuję co mogę,
Straszę, biję na trwogę,
A ci mają ciągle nas w dupie!"

Duma Tusk na brukselskim swym tronie:
"Ciężko było, lecz otom w koronie!
Rozpieprzylem kraj cały
Więc mnie Niemcy wybrali,
Lecz gdy wracać mi każą to po mnie..."

Kiedy naród przepędził złodziei
Ci na klęczkach poszli do Makreli:
"Ratuj Pani Kochana,
Sankcje wprowadź na chamów,
Byśmy w ciupie za rok nie siedzieli!"






Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości