Kot z Cheshire Kot z Cheshire
762
BLOG

Tulia na Euro!

Kot z Cheshire Kot z Cheshire Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Nie mam zamiaru w tej notce rozpisywać się o minionym festiwalu opolskim, ani o znacznie bardziej minionym i dennym festiwalu Eurowizji. Narzuca mi się natomiast nieodparcie pytanie, dlaczego nikt jeszcze nie wpadł na pomysł, by te dziewczyny posłać na Euro? Zresztą- niekoniecznie te, podobnych zespołów kilka by się może jeszcze w Polsce znalazło, tylko po co szukać?

Co roku pół Polski staje przed dylematem: kogo tam wysłać by "coś zwojować" (aktualnie niemożliwe), albo by "się nie wstydzić" (żenujące). Kończy się to przeważnie tak, że posyłamy tam wykonawców, którzy starają się przypominać zachodnią "produkcję" , bo przecież muzyką tego badziewia nie nazwę, chociażby przez szacunek dla Mozarta lub Coltrane'a, którzy właśnie muzyką się parali. A tu nagle cztery dziewczyny pełne swoistego wdzięku i jakby tego było mało POTRAFIĄCE ŚPIEWAĆ (na Eurowizji szok!) i to śpiewać coś czego oni tam jeszcze raczej nie słyszeli. A gdyby jeszcze wytrzymały i zaśpiewały tak jak w Opolu, bez zbędnych wygibasów... Głęboki dysonans poznawczy w jury zapewniony!  Oczywiście nie o wynik tu chodzi (na to bym nie liczył), ale o to, by tam mimo wszystko wystąpić nie robiąc z siebie małpy.

No niechże ktoś w przyszłym roku poczaszkuje, zróbmy europejsom tego psikusa, coooo?

Ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura