darek1 darek1
151
BLOG

Tygodnik TVP - popieram

darek1 darek1 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
  • Do darmowych mediów które przeglądam (m.in. Salon24, Youtube, SportoweFakty.wp, Kontrowersje.net) dołączył z przytupem "Tygodnik TVP" (www.tygodnik.tvp.pl).
  • Staje się dla mnie weekendową gazetą, jakiej nigdy nie czytałem w week-end.
  • Różnorodna, ciekawa - świetna lektura na niedzielny poranek.
  • Chyba wymusi na mnie zakup tabletu, dla wygody czytania w fotelu.
  • Gratulacje dla Zespołu Tygodnika.
  • Dziękuję i tak trzymać!
darek1
O mnie darek1

Jestem niepoprawnym 60-latkiem. Lubię politykę, ale bez przesady. Do 2005 r. pod władzą "imperium umysłu" III RP. Przekonania centroprawicowe. Mieszkam w Gdańsku od ponad 30 lat. Z przynależności kościelnej baptysta, uczeń Jezusa - Mesjasza. Lubię Polskę. Proszę się do mnie zwracać Darek. A Duch i oblubienica mówią: Przyjdź! A kto słyszy, niech powie: Przyjdź! A kto pragnie, niech przyjdzie, a kto chce, niech darmo weźmie wodę życia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura