Wojtek Wojtek
79
BLOG

Oddaj na mnie swój grosz...

Wojtek Wojtek Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

W dniu 10 maja miały odbyć się wybory prezydenta Polski. Nie odbyły się z uwagi na działania środowisk "opozycyjnych" - tu można dopisać szereg różnych dookreśleń, jaka to jest grupa.

Na pewno jest to grupa na tyle skuteczna, że trudno ją wyeliminować z życia społecznego i gospodarczego. Tym razem chciałbym  zwrócić uwagę na inny nowotwór, rzekomo "obywatelski". Jest to propozycja niezależnej kandydatury na urząd prezydenta państwa, która nawołuje go "głosowania"  w trybie "przekazu pieniężnego" w wysokości jednego grosza na wskazane konto. Tu miarą popularności miałaby być liczba "jednogroszówek" przekazanych na konto podane publicznie... z naruszeniem przepisów o powszechnej zbiórce pieniędzy...

Powie ktoś - "jeden grosz"...

Tyle, że w "regulaminie tej zbiórki" wyraźnie wskazano, że osoba wpłacająca popiera kandydaturę "prezydentki" z pominięciem wszelkich innych norm państwa prawa. A jeżeli tak - to kto stoi za takim rozwiązaniem ?

W moim przekonaniu za tym rozwiązaniem może stać jakaś osoba zainteresowana przejęciem władzy i w to inwestuje. Warto zastanowić się, ile to osób ma dług na poziomie do jednego tysiąca złotych trudny do spłacenia... a w zamian za jego umorzenie wpłaci jeden grosz na wskazane konto...

Proste sto tysięcy wyjąć z kieszeni dla kogoś, dla kogo ma brykę za kilkadziesiąt tysięcy - czyli nowe, bylejakie auto hybrydowe - i jest sto tysięcy głosów poparcia...

Może nie mam racji, może mylę się - ODDAJ NA MNIE SWÓJ GROSZ... -


gwarantuję jedno: ani nawet pół grosza.


Jest oficjalnie obowiązująca procedura wyborcza i każde inne zachowanie jest nawoływaniem do anarchii.  Jestem absolutnie pewien swojej decyzji. Gdy dzisiaj rano na wspomnianym blogu zamieściłem ten komentarz - po godzinie siódmej został on usunięty i nawet nie dostrzegłem śladu po usunięciu mojego komentarza przez właściciela bloga.

Coś tutaj nawet bardzo mocno śmierdzi...

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka