Wojtek Wojtek
289
BLOG

Tupot białych mew...

Wojtek Wojtek Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Przed niemal pół wiekiem piosenkę o tym tytule zaśpiewał aktor Wiesław Gołas. Doskonale uchwycił on cały kontekst tego pojęcia - sinego bólu głowy po nocnej libacji alkoholowej... czyli coś dla przyjemności i bolesne skutki upojnej zabawy...

https://youtu.be/kusEq-FzXxQ


Jeżeli ktoś ten materiał pamięta lub obejrzał w archiwum - zauważy, jak ponurą prozę życia można przedstawić w sposób subtelny i bez wulgaryzmów. Jest to jak grzeczna opowieść dla dzieci w rodzaju "dobranocki" z początków Telewizji Polskiej, kiedy niemal wszystko odbywało się bezpośrednio przed kamerami, bo takie urządzenie, jak magnetowid - było wtedy jeszcze nieznane...

Przykładem takich serii dla dzieci na dobranoc była cykliczna opowieść "Przygody gąski Balbinki", gdzie grzeczna i naiwna Gąska przyjaźniła się z nieco starszym i bardziej dojrzałym Kurczakiem Ptysiem...


https://youtu.be/GODfODfZjoU


Jakość filmu, którą tu widać, dokładnie odpowiada obrazowi na ekranie. Ptyś nieco seplenił i dlatego powstał dowcip o seksualnej przygodzie Ptysia.

Pewnego dnia przyszedł Ptyś do Balbiny cały obolały i powiedział:

Cześć Balbina ! Miałem szekszualną przygodę...

Jaką - Ptysiu ?


Szpierdoliłem się że szchodów...


I tak właśnie kojarzy mii się ten cały "protest kobiet" - pełen naiwności i wulgaryzmu.

Protest, który nie prowadzi do niczego, który to protest w żaden sposób nie popieram...




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości