Wojtek Wojtek
133
BLOG

O rozważne głosowanie...

Wojtek Wojtek Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Obejrzałem sobie kilka miejsc objętych kampanią wyborczą. Zauważyłem konsekwentne blokowanie miejsca na plakaty wyborcze dla kandydatów Prawa i Sprawiedliwości i jednocześnie wielką symbiozę "obywatelskich" komitetów wyborczych z komitetami sygnowanymi znakami koalicji Platformy Obywatelskiej z kropkąNowoczesną.

Dla mnie oznacza to pełną współpracę opozycji przeciwko większości parlamentarnej, próbę zakrzyczenia tych, którzy uzyskali zaufanie społeczeństwa i akceptację swojego programu na organizację państwa.

Zauważyłem też próby zdzierania plakatów kandydatów Prawa i Sprawiedliwości z jednoczesnym pozostawianiem plakatów związanych z kandydatami opozycji.

Zauważyłem też bardzo staranne przeprowadzenie kampanii reklamowej Prawa i Sprawiedliwości - plakatów umieszczonych w strategicznych miejscach i słusznej wielkości, dzięki czemu bardzo starannie docierają do przypadkowych wędrowców...

Zauważyłem także kolorystykę plakatów oraz krój czcionki - te Prawa i Sprawiedliwości są wykonane w kolorze granatowym i posiadają charakterystyczną czcionkę, którą pisane jest nazwisko kandydata. Plakaty koalicji PO i .Nowoczesna posiadają bardzo zbliżony krój i barwę do tej z plakatów Prawa i Sprawiedliwości i dodatkowo logo PO/.Nowoczesna jest szczególnie skromne - co bardzo często utrudnia błyskawiczne rozpoznanie - z którym ugrupowaniem utożsamia się osoba prezentowana na plakacie... wygląda że jest to kandydat Prawa i Sprawiedliwości, dopiero słabo widoczne logo opozycji pozwala na dokonanie rozróżnienia, że to tylko plakat jest podobny w swej szacie graficznej...


Powtórzę za jednym z autorytetów moralnych o bardzo staranny wybór kandydatów, o rozważenie, za jakimi wartościami opowiada się kandydat i czy rzeczywiście zasługuje on na poparcie...


image

"Patrząc na obecną rzeczywistość w Polsce i w świecie, przypominają się prorockie słowa św. Jana Pawła II. Jeszcze jako kardynał, odwiedzając Stany Zjednoczone w sierpniu 1978 r. w ostatnim swym wystąpieniu we wstrząsających słowach opisał kryzys Kościoła i świata. Powiedział: „Stoimy dziś w obliczu największej konfrontacji, jaką kiedykolwiek przeżyła ludzkość."/.../

więcej:

http://www.radiomaryja.pl/informacje/dyrektor-radia-maryja-apeluje-o-odpowiedzialny-udzial-w-wyborach-samorzadowych/



Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka