doku doku
66
BLOG

20 lat w UE

doku doku Polityka Obserwuj notkę 3

Okrągła 20-stka to dobry moment, żeby przyznać się odważnie do błędu. Przytoczę kwestię z jednego z moich ulubionych filmów: "Źle głosowaliśmy!". Ktoś kojarzy ten film?

40 lat temu byliśmy biednymi sowieckimi dzikusami w rosyjskiej niewoli. 20 lat temu byliśmy krajem ludzi szczęśliwych i bogatych - byliśmy szczęśliwym członkiem NATO i wolnego świata. Dzisiaj jesteśmy w połowie drogi powrotnej. Dlaczego wejście do UE zahamowało nasz rozwój? Dlaczego zaczęliśmy się cofać? 20 lat to dość, żeby poznać i zrozumieć mechanizmy, które niszczą Unię. Wiele już zostało powiedziane i napisane na te tematy, wiele notek napisałem o różnych mechanizmach. Teraz nadszedł czas na wyciąganie wniosków.

 20 lat to dość, żeby każdy Polak, które chce wiedzieć i rozumieć, już się dowiedział i zrozumiał, ile był w stanie. Teraz już nikogo nie przekonają powtórzone raz jeszcze te same argumenty. Teraz jest czas na podsumowanie. Ja już wiem i rozumiem.

 20 lat temu byłem głupi i zagłosowałem źle - wtedy jeszcze nie wiedziałem i nie rozumiałem. Teraz chcę zagłosować jeszcze raz. Czy mamy prawo zagłosować raz jeszcze? 20 lat to dość, żeby powtórzyć głosowanie.

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka