DotCa DotCa
1230
BLOG

Moje refleksje na temat przewietrzania Nowogrodzkiej... Polemika z @Kemir

DotCa DotCa PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 73

Kiedy mowa o przewietrzaniu to oczywiscie dobrze takie zrobić, a nawet robić raczej częsciej niż rzadziej. Upewnić się jednak trzeba co do jakości powietrza przewietrzającego, czy jest wystarczająco dobre, znaczy czy lepsze.

Troche jest szkoda, a dla mnie jest to mało zrozumiałe że J. Kaczyński wysłał do Brukseli tylu dobrych polityków PiS i ZP o rozpoznawalnych nazwiskach. Nie wiem dokładnie jaki był tego cel, ale można oczywiście pokusić się o spekulację że wynik wyborów pralamentarnych w Polsce bylby o te kilka czy kilkanaście nazwisk korzystniejszy dla PiS zarówno w Senacie jak i Sejmie. Nie trzeba tutaj dużej wyobraźni żeby wyobrazić sobie scenariusz większości PiS w Senacie, czy wiekszej ilości w Sejmie w okolicznościach problemu wyborów prezydenckich z którym Polska sie boryka już od miesiąca.

Osobiście nie jestem całkiem taki pewny czy PiS jest mi aż tak bliski ideologicznie, ale wiem dlaczego poki co popieram PiS i działania J. Kaczyńskiego dostrzegając oczywiście te niezgodności oraz pewną ilość błędów popełnianych przez tą Partię. Na przykład wysłanie Beaty Szydło czy Patryka Jakiego i podobnych innych do Brukseli po to żeby teraz borykać się i zabiegać o głos J.Gowina-zdrajcy było błędem kardynalnym pana J. Kaczńskiego. Póki co nikt mnie nie przekonał że jest inaczej.

Tak czy inaczej ja popieram PiS nie dlatego że jest to partia moich marzeń ale dlatego że jest to partia mniejszego zła dla Polski a tym samym zawiera promese właściwego rozwoju tego kraju i wzrostu zamożności obywateli. Polityka PiS jest skierowana na Polaków na interes Polski i na utrzymanie suwerenności Polski.

Z drugiej strony programy opozycji, o ile można nazwać to programami są oparte na obronie przeróznych często abstrakcyjnych międzynarodowych idei, takich jak idea demokracji, wspólnej Europy, odnawialnej energii, poszanowania dla LGBT, zielonych, czarnych, globalizmu i temu podobnych lewackich ideologii które co jakiś czas pojawiają sie to tu to tam. To są idee jak najbardziej przydatne i słuszne ale z tego nie ma niestety i nie będzie chleba na stole Polaków.


DotCa
O mnie DotCa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka