kungalu kungalu
84
BLOG

Better.Call.Saul.2020.PL.S05E06.

kungalu kungalu Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 3



Ten epizod (pus wcześniejsze) rozwalił mnie mentalnie.

Nie jestem znawcą filmu, ale mam tu swoje zdanie: znakomita seria; zdjęcia filmowe, jak u Tarantino; aktorzy super; wszysto tam mi się podoba.


I tak sobie myślę: jeżeli ten świat przetrwa i zostanie porządek prawny, to kudy naszym prawnikm do amerykańskich, jak z tego filmu? Wiadomo -pokazują świat przerysowany i swoją propagandę. A czy Polska potrafiłaby zrobić to samo, tak samo wiarygodnie i perfekcyjnie? - Jest przepaść, w doświadczeniu filmowym i talentach.


Nie lekceważmy amerykańskich prawników i nie zostawiajmy im pola do działania w Polsce.


image

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura