Eternity
Eternity
Eternity Eternity
284
BLOG

Korona wirus w West Vancouver

Eternity Eternity USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

W tym samym dniu, w ubiegłą sobotę po przejeździe przez cześć wschodni i zachodnią Vancouveru, - już wieczorem – zawitałem do mojego miasta, West Vancouver. Przed tym podjechałem do Mini, gdyż mam comiesięczne, free of charge, mycie ręczne samochodu + vacuum…

Potem już do Ambleside Park i plaże. Przepiękne miejsce. Sporo ludzi, rodziny z dziećmi. Byłem tym lekko zaskoczony pamiętny jeszcze pustego Vancouver. No cóż, trzymajmy się ciepło i raczej w domu…



Poprzednie wpisy w tym temacie:

https://www.salon24.pl/u/eternity/1029924,vancouver-bc-nie-koronawirus-jest-glownym-sprawca-ludzkich-tragedii

https://www.salon24.pl/u/eternity/1031522,amstern-prowokator-korona-wirus-w-centrum-vancouveru

Zobacz galerię zdjęć:

Eternity
Eternity Eternity Eternity Eternity Eternity Eternity
Ambleside Park, -West Vancouver
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka