FB
FB
Eternity Eternity
563
BLOG

Dlaczego salonowcy tak lubią Żydów?

Eternity Eternity Mniejszości Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Taksówka w Jerozolimie. Siedząca na tylnym siedzeniu zakonnica zauważyła, że szofer przygląda jej się.

- Nie chciałbym pani obrazić, ale marzyłem całe życie, aby pocałować zakonnicę...

- W porządku, ale musi pan być katolikiem i kawalerem...

- Dokładnie tak, jestem i katolikiem i kawalerem!

Taksówkarz zatrzymał samochód i na tylnym siedzeniu wykonał długi i namiętny pocałunek. Po czym rzekł:

- Przepraszam... Oszukałem siostrę...jestem żonaty - i jestem Żydem...

- Nic się nie stało...Mam na imię Abram i jadę na bal purimowy...


Z ostatniej chwili:

Putin aresztowany…ISIS JUŻ GO MAJĄ

http://www.izrael.badacz.org/historia/syjonizm7.html


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo