FB
FB
Eternity Eternity
344
BLOG

Zmarł książę Konstantyn Ciciszwili

Eternity Eternity Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Dostałem wiadomość od przyjaciela z Konstancina od Sławomira Rawskiego mojego starszego kolegi. Opowiadał: w nocy zmarł książę Konstantyn Ciciszwili - wybitny reżyser, malarz, rysownik i metaloplastyk. Erudyta, poliglota, myśliciel i - przede wszystkim - dobry człowiek. Zmarły zaszczycał mnie swoją przyjaźnią. Przez kilka lat współpracowaliśmy blisko ze sobą na płaszczyźnie zawodowej. Zawsze służył mi dobrą radą - także w sferze życia prywatnego. Rekapitulując: odszedł kolejny Przyjaciel z kręgu bardzo bliskich mi osób. Cześć jego pamięci!

image

Sławomir Rawski - autorem tego mojego portretu był b.p. Konstantyn Ciciszwili. On również był autorem projektu urządzenia salonu, w którym sfotografował mnie w chustce na głowie. Zarojektował również i wyposażył w meble moją bibliotekę i salę bilardową. W całym moim domu w Konstancinie jest dużo pamiątek po nieodżałowanym Kostku. On bowiem miał doskonały gust i złote ręce. Teraz pamiątki te stały się dla mnie jeszcze cenniejsze.


image

Konstanty Ciciszwili

• 1937. 11. 03
Data urodzenia
Tbilisi
• 2024. 03. 10
Data śmierci

image

Reżyser teatralny i telewizyjny oraz artysta-plastyk od 1964 roku mieszkający i pracujący w Polsce. Współpracował z Teatrem Zagłębia w Sosnowcu, Teatrem Satyry Maszkaron w Krakowie, teatrami warszawskimi (Polskim, Klasycznym, Ziemi Mazowieckiej) oraz z Teatrem Telewizji.

https://www.filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1116372

Zofia Rayfer
To bardzo smutna wiadomosc.Ja i moja siostra znalysmy tego wspanialego artyste i mielismy wspolne wystepy w programach TV. Nasze kondolencje-Zosia i Czesia

Anna Ciciszwili
Mojego męża będziemy żegnać w środę 13 marca o godzinie 14 na Cmentarzu Żydowskim przy ul. Okopowej. 

Z ostatniej chwili od przyjaciolki, Basi:

image

image

Zobacz galerię zdjęć:

FB
FB
Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura