adamkonrad adamkonrad
285
BLOG

Nowy Salon

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Taki wywiad z samym sobą.


Czy ładniej?

- kwestia gustu,


Czy łatwiej gdzieś trafić?

- nie


Czy bardziej zachęca do rozmowy?-

:D

Ale poważnie, bardziej? - :D :D

:(                                       - :D :D :D


czy żywe dyskusje (pomijając płatne upierdliwe trolle) były ważnym elementem salonu?

- wg. mojej oceny, tak


czy to dobrze, że 'dyskusje' zostały przycięte?

- wg. mojej oceny nie


Czy łatwiej jest szybko przejrzeć jakie nowe notki powstały i która może nas interesować?

- przeciwnie, trzeba się więcej naklikać i naprzewijać


Czy FB jest czymś fajnym?

- nie, jest bardzo nie fajny, są badania wskazujące, że użytkownicy mają większe tendencje do zapadania na depresję

staje się złym standardem łączności społecznej, w prywatnych rękach, kontrolowany wg. widzimisię właścicieli, którzy w każdej chwili i każdemu mogą wyciągnąć wtyczkę. Powinno się aktywnie ograniczać dominację FB a nie przykładać do niej rękę.


czy wszystko dobrze chodzi?

- na razie nie ale pewnie dopracują


czy brakuje na sieci takich miejsc gdzie newsy są wymieszane z blogami?

- :D 

no proszę o odpowiedź!

:D :D poproszę o następne pytanie


czy...?

- Dosyć! Już na tyle pytań odpowiedziałem. Więc i ja mam i bardzo bym chciał usłyszeć odpowiedź.

Co jest lepszego w nowym salonie? W czym lokowana jest nadzieja na sukces?





adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości