Adam Wiśniewski Adam Wiśniewski
18
BLOG

A ja to co?

Adam Wiśniewski Adam Wiśniewski Polityka Obserwuj notkę 0

Premier i Ziorro robią teraz za dżentelmenów. Służby delikatnie obudziły Blidę o świcie i olały procedury, bo chcieli rzecz załatwić z wyczuciem, wrodzoną łagodnością, zrozumieniem i chrześcijańskim miłosierdziem bo to kobieta i w ogóle jakoś tak głupio. Chcieli poszanować jej godność ludzką itede.

Czyli ja, z racji posiadania penisa, nie kwalifikuję się do takiego traktowania. Mnie można skuć, łupnąć na ziemię, może olać prawo do odlania się. Moja godność ludzka, jako faceta, zdaje się być warta mniej zdaniem Ziorry i Prezesa niż kobieca. A dlaczego? Jakoś nie widzę powodu, dla którego ja miałbym być traktowany jak gangster (a tak właśnie nie chciano potraktować Blidy).

Żeby nie było: nie jestem żadnym zamordystą, który chce ciągniętej w dół równości. Wręcz przeciwnie. Chciałbym aby funkcjonariusze państwowi każdego traktowali jak człowieka i respektowali jego ludzką godność. Mogą sobie nawet wyobrażać że każdy zatrzymany to kobieta, jeśli w innym wypadku świerzbią łapki zaciśnięte na kajdankach.

"W ministerstwie niesprawiedliwości Dzielą właśnie łupy W ministerstwie chorób i śmierci Wirusy i kościotrupy Minister chamstwa i kiczu Przydziela dotacje hipokrytom A minister przemocy Wręcza ordery bandytom Nierząd w rządzie, rząd w nierządzie Najgłośniej krzyczy ten, co najwyżej siądzie W ministerstwie bezrobocia Minister biedy i korupcji W obecności urzędników Liczy dochód z prostytucji Szef resortu nieuków I rzecznik prasowy nierządu Rżną w pokera, piją wódę Przekupili prezesa samosądu Wyrąbać lasy kazał Minister zagłady środowiska W urzędzie do spraw chaosu Leją się po pyskach Zajęto się też w ministerstwie Wzrostem gospodarczym Zwiększono wpływy budżetu Z przemytu i haraczu " Dezerter - "Nierząd w rządzie"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka