Fot. Romuald Kałwa
Fot. Romuald Kałwa
Romuald Kałwa Romuald Kałwa
84
BLOG

Poseł Grabowski z Kukiz'15 kandydatem na prezydenta miasta Opola

Romuald Kałwa Romuald Kałwa Kukiz'15 Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

O tej kandydaturze wiem od marca, ale proszono mnie, bym zachował ją w tajemnicy.

Paweł Grabowski - Kukiz'15

Moi drodzy, dziś ogłosiłem swój start w wyborach na Prezydenta Miasta Opole. 

Dziękuję za dotychczasowe ogromne wsparcie, które zmotywowało mnie do przyjęcia tego wyzwania i proszę - tak, proszę - o dalsze wsparcie w tej trudnej walce.

Zachęcam do kontaktu wszystkich, którzy chcą pomóc w tworzeniu i realizacji kampanii wyborczej, w której chcę przedstawiać ambitne pomysły i propozycje dla Opola.

Swoje pomysły i zgłoszenia można przesyłać w wiadomości prywatnej, telefonicznie (690226236), mailowo (opole@ruchkukiza.pl) lub via www.grabowski.opole.pl.

Więcej o motywach mojej decyzji, planach na kampanię i stawianych mi zarzutach - przeczytacie w załączonym artykule.

image

Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka