GPS GPS
248
BLOG

Światowa farmakratyczna tyrania

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 15
Skąd w ostat­ni­ch de­ka­da­ch ta­ki wy­syp trans­sek­su­ali­zmu? Dla­cze­go co­raz wię­cej lu­dzi, szcze­gól­nie mło­dy­ch, w tym dzie­ci, chce zmie­nić płeć? Po co roz­bu­do­wu­je się pro­pa­gan­da na­krę­ca­ją­ca te pro­ble­my? Dla­cze­go rzą­dy i or­ga­ni­za­cje mię­dzy­na­ro­do­we usil­nie pra­cu­ją nad tym, by lu­dziom od­wra­cać toż­sa­mo­ść płcio­wą?

  To pro­ste — cho­dzi o to, że lu­dzie z ty­mi za­bu­rze­nia­mi są do koń­ca ży­cia uza­leż­nie­ni od che­mi­ka­liów sprze­da­wa­ny­ch przez kon­cer­ny far­ma­ceu­tycz­ne.

  Jed­nak­że to je­st tyl­ko ma­ły wy­ci­nek bar­dziej ogól­nej ten­den­cji. Osta­tecz­nym ce­lem je­st utwo­rze­nie rzą­du świa­to­we­go opar­te­go na pań­stwie te­ra­peu­tycz­nym. Far­ma­ko­lo­gia to na­rzą­dzie wła­dzy. Wszel­kie za­bu­rze­nia są ko­rzyst­ne dla wła­dzy po­li­tycz­nej, bo uza­leż­nia­ją lu­dzi od róż­ny­ch far­ma­ceu­ty­ków. A tak otu­ma­nio­ny­ch lu­dzi ła­twiej spa­cy­fi­ko­wać, ła­twiej znie­wo­lić i wy­ko­rzy­stać, ła­twiej ho­do­wać jak by­dło.

  Dla­te­go tak bar­dzo pro­mo­wa­ne są róż­ne zbo­cze­nia, wy­na­tu­rze­nia, ano­ma­lie i ku­rio­za, zbior­czo zwa­ne LGBT+. Wszy­scy ci lu­dzie, któ­rzy ma­ją róż­ne ułom­no­ści i za­bu­rze­nia po­trze­bu­ją róż­no­rod­ny­ch, czę­sto dro­gi­ch, far­ma­ceu­ty­ków. To nie tyl­ko le­kar­stwa czy szcze­pion­ki, ale też ma­secz­ki, strzy­kaw­ki, wa­ci­ki, ja­kieś wa­ze­li­ny, środ­ki an­ty­kon­cep­cyj­ne i in­ne pro­duk­ty me­dycz­ne wy­twa­rza­ne przez kon­cer­ny far­ma­ceu­tycz­ne. Zdro­wie czło­wie­ka, w tym zdro­wie psy­chicz­ne, po pro­stu zo­sta­ło sil­nie uza­leż­nio­ne od po­li­ty­ki.

  Pań­stwa i ich rzą­dy ro­bią więc wszyst­ko, by lu­dzi uza­leż­niać od wszel­ki­ch me­dy­ka­men­tów. W każ­dym mie­ście opró­cz ban­ków naj­wię­cej je­st ap­tek. A wszyst­ko za­czę­ło się od zwy­cię­stwa na świe­cie so­cja­li­zmu, opa­no­wa­nia pań­stw przez so­cjal­de­mo­kra­tów, któ­rzy ogło­si­li, że pań­stwo mu­si zaj­mo­wać się le­cze­niem. Przy­chod­nie, szpi­ta­le, uczel­nie me­dycz­ne zo­sta­ły upań­stwo­wio­ne, al­bo sil­nie uza­leż­nio­ne od prze­pi­sów i do­ta­cji. Le­ka­rze sta­li się urzęd­ni­ka­mi pań­stwo­wy­mi zaj­mu­ją­cy­mi się głów­nie biu­ro­kra­cją słu­żą­cą spra­woz­daw­czo­ści. Pań­stwa ja­ko ta­kie po­wsta­ły na ba­zie służ­by woj­sko­wej, a w ra­ma­ch roz­ra­sta­nia się utwo­rzy­ły służ­bę zdro­wia. Dziś ta służ­ba to naj­po­tęż­niej­sze na­rzę­dzie znie­wo­le­nia.

  W Pol­sce rzą­dzi PiS i przed ostat­nie trzy la­ta do­bit­nie udo­wod­nił, że je­st świa­do­mym, ak­tyw­nym, peł­no­praw­nym człon­kiem świa­to­we­go tren­du znie­wa­la­nia lu­dzi i ca­ły­ch na­ro­dów przez mię­dzy­na­ro­do­we kon­cer­ny far­ma­ceu­tycz­ne. Obec­ne rzą­dy ocho­czo wzię­ły udział prze­krę­cie ko­wi­do­wym, okra­da­jąc Po­la­ków na mi­liar­dy zło­ty­ch. Nie­mniej szy­ku­ją­ca się do prze­ję­cia wła­dzy opo­zy­cja, czy­li Ko­ali­cja Oby­wa­tel­ska, PSL, SLD, Pol­ska 2050 czy in­na Le­wi­ca jesz­cze bar­dziej ocho­czo sprze­da­dzą nas mię­dzy­na­ro­do­wym kon­cer­nom z WHO na cze­le. Już za­czy­na­ją wcho­dzić w ży­cie po­ro­zu­mie­nia gwa­ran­tu­ją­ce WHO wła­dze po­nad pań­stwa­mi, co je­st za­ląż­kiem rzą­du świa­to­we­go.

  Więc je­śli chce­my od­zy­skać wol­no­ść, to w Pol­sce nie ma­my in­ne­go wyj­ścia jak gło­so­wać na Kon­fe­de­ra­cję, któ­ra je­st je­dy­nym zna­czą­cym, ma­ją­cym dwu­cy­fro­we po­par­cie ugru­po­wa­niem, któ­re sprze­ci­wia się tej świa­to­wej ty­ra­nii far­ma­ceu­tycz­nej. Tyl­ko Kon­fe­de­ra­cja na­gła­śnia­ła i pięt­no­wa­ła ab­sur­dy ko­wi­do­we, któ­re rzą­dzą­cy wpro­wa­dza­li nam przez ostat­nie la­ta. Tyl­ko Kon­fe­de­ra­cja zwra­ca­ła uwa­gę na to, że wszyst­kie za­rzą­dze­nia wła­dzy by­ły nie­zgod­ne z ba­da­nia­mi na­uko­wy­mi.

  Nie­daw­no zro­bi­łem pa­ra­fra­zę bar­dzo cie­ka­we­go tek­stu To­ma­sza Ga­bi­sia, któ­ra do­bit­nie wy­ja­śnia te kwe­stie. Pań­stwo so­cja­li­stycz­ne prze­kształ­ca się pań­stwo te­ra­peu­tycz­ne, pan­de­micz­ne, hi­po­chon­drycz­ne – nad­cho­dzi far­ma­kra­tycz­na ty­ra­nia. Je­śli te­go nie zro­zu­mie­cie, to nie do­ży­je­cie w zdro­wiu nad­cho­dzą­cej za kil­ka de­kad oso­bli­wo­ści tech­no­lo­gicz­nej, któ­ra i tak wszyst­ko prze­wró­ci do gó­ry no­ga­mi. Je­śli do te­go cza­su sta­nie­cie się uza­leż­nio­ny­mi od far­ma­ceu­ty­ków po­tul­ny­mi zom­bi, to na­wet nie za­uwa­ży­cie, że ste­ru­ją­cym wa­mi wład­cą prze­sta­nie być człowiek, ale tę wła­dzę przej­mą ro­bo­ty i sztucz­na in­te­li­gen­cja.

  Po­czy­taj­cie to:

Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS

PS. Notki powiązane:

------------------------------

 Wspomnienie kombatanckie z 4 czerwca <- poprzednia notka

na­stęp­na not­ka -> Różnice ideowe wśród liberałów

------------------------------

Ta­gi: gps65, tyrania, rząd światowy, farmakracja, służba zdrowia, zamordyzm, polityka


GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka