GPS GPS
288
BLOG

Korwin 2.0

GPS GPS Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Ja­nu­sz Kor­win-Mik­ke już ofi­cjal­nie stwier­dził, że w kwe­stia­ch eko­no­micz­ny­ch po­wie­dział w swo­im ży­ciu wszyst­ko, o go­spo­dar­ce te­mat wy­czer­pał i już nie bę­dzie się tym zaj­mo­wał i o tym mó­wił. Te­raz w swo­ich dzia­ła­nia­ch po­li­tycz­ny­ch sku­pi się głów­nie na pe­do­fi­lii.

  Tu tłit na ten temat: 


  No i do­brze. Bę­dzie bar­dzo wy­raź­ny po­dział: z jed­nej stro­ny Kon­fe­de­ra­cja zaj­mu­ją­ca się kwe­stia­mi pu­blicz­ny­mi, go­spo­dar­ką, eko­no­mią, pro­mu­ją­ca ka­pi­ta­li­zm i wol­ny ry­nek i z dru­giej stro­ny par­tia KOR­WiN zaj­mu­ją­ca się kwe­stia­mi oby­cza­jo­wy­mi, sek­su­al­ny­mi, płcio­wy­mi, pry­wat­ny­mi. Lu­dzie chcą­cy ob­ni­że­nia i uprosz­cze­nia po­dat­ków bę­dą gło­so­wać na Kon­fe­de­ra­cję, a chcą­cy ob­ni­że­nia wie­ku zgo­dy i ode­bra­nia praw wy­bor­czy­ch ko­bie­tom na par­tię KOR­WiN. Więc nie bę­dzie kon­ku­ren­cji mię­dzy ty­mi śro­do­wi­ska­mi. Po­dział je­st ja­sny i kla­row­ny.

------------------------------

Konfederacja to największe osiągnięcie wolnościowców <- poprzednia część serii

następna część serii -> Po czym poznaje się mężczyznę?

------------------------------

  Ja po­pie­ra­łem Kor­wi­na 1.0, w peł­ni ak­cep­tu­ję ca­ły je­go po­pu­la­ry­za­tor­ski do­ro­bek w kwe­stia­ch eko­no­micz­ny­ch. Kor­wi­na 2.0 nie po­pie­ram, bo uwa­żam, że spra­wy oby­cza­jo­we są w tej chwi­li w Pol­sce dru­go­rzęd­ne. Wol­ny ry­nek i ka­pi­ta­li­zm są wie­lo­kroć waż­niej­sze niż pry­wat­ne oby­cza­je. Na­sza pol­ska oby­cza­jo­wo­ść kwi­tła na­wet pod za­bo­ra­mi, a go­spo­dar­kę so­cja­li­zm za­wsze tłam­sił. Je­śli mat­ka stwier­dzi, że jej 14-let­nia cór­ka już się na­da­je do za­płod­nie­nia, to nic wiel­kie­go się nie sta­nie, jak z tym rok po­cze­ka. To, że pań­stwo od­bie­ra i mar­nu­je więk­szo­ść owo­ców pra­cy jej ro­dzi­ny, je­st pro­ble­mem mi­lion ra­zy waż­niej­szym. Dla­te­go ja sta­ję po stro­nie Kon­fe­de­ra­cji.

Grzegorz GPS Świderski
T.me/KanalBlogeraGPS
X.com/GPS65

PS. Notki powiązane:

___________________

Nieudolność Ratusza i aparatu Rafała Trzaskowskiego <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Starzy są głupsi od młodych!

__________________


Tagi: gps65, Konfederacja, wolnościowcy, KORWiN, Janusz Korwin-Mikke, polityka, partie

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka