GPS GPS
93
BLOG

Informacje z OMP

GPS GPS Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Przekazuję informacje od pana Adriana Nikiela prezesa OMP:

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność poinformować, że Oddział Szczeciński Organizacji Monarchistów Polskich zaprasza na spotkanie z p. Adamem Tomaszem Witczakiem, jednym z liderów OMP. Spotkanie odbędzie się w piątek, 8 stycznia, o godz. 17:00, w budynku Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Rozwoju Gospodarczego (Szczecin, ul. Kolumba 86, sala nr 227 na I piętrze).

Temat spotkania: "Relacja tradycja-awangarda na przykładzie sceny muzyki militarno-industrialnej".

Korzystając z okazji, pozwolę sobie zwrócić Państwa uwagę na interesujący Wywiad z Redaktorem Naczelnym magazynu "Młodzież Imperium" - Adamem T. Witczakiem.

Jak już Państwo wiecie, rozwijamy portal www.legitymizm.org. A ponieważ byłoby dobrze, gdyby nasz portal wyróżniał się ciekawym serwisem informacyjnym dla autentycznej Prawicy - przynajmniej widzę to jako pewien ideał, do którego warto zmierzać - chciałbym prosić o zgłaszanie się osób zainteresowanych współpracą z redakcją, które dobrze znają dowolne języki obce i które byłyby skłonne pomóc w przygotowywaniu do publikacji informacyj bieżących i / lub dłuższych artykułów. Wszelkie szczegóły są do dogadania, więc na razie, kto chce pomóc, proszę się odezwać.

Polecam Państwa uwadze numer styczniowy "Opcji na Prawo". Tym razem do numeru weszła jedna moja recenzja, ale na łamach gości wiele wybitnych nazwisk.

A po drugiej stronie barykady znalazłem taki ciekawy artykuł: "Europa przechodzi na islam" - aż dziw, że cenzura politycznej poprawności to przepuściła.

Zaczął się Rok Chopinowski, a moją uwagę zwróciła na youtube rosyjska pianistka, p. Walentyna Igoszyna: Chopin - Valentina Igoshina - Fantasie Impromptu czy np. Chopin Piano Sonata No.2 Op.35 - Marche Funèbre, Igoshina (warto znaleźć wszystkie clipy z Jej udziałem).

A ze spraw, o których Państwo nie przeczytacie w polskich mediach: 6 grudnia zmarł saxoński xiążę Dedo, którego prochy 21 grudnia zostały złożone w kaplicy na zamku Sigmaringen. O czym więcej można przeczytać np.: Death of Prince Dedo of Saxony i: Prince Dedo's funeral

Pomyślałem, że wspomnę o tym już po świętach.

Czyniłem to już dawniej, ale stwierdziłem, że warto przypomnieć, iż polecam Państwa uwadze magazyn "Źródła" (II program Polskiego Radia, godz. 12:00 - 13:00). Mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć, dlaczego muzyka tradycyjna ma wymowę skrajnie prawicową. :-) Analogicznie warto oglądać cykl "Palety", który nadaje TVP Kultura we wtorki i niedziele.

A już na koniec podzielę się z Państwem intrygującym pytaniem, które przyszło mi do głowy, gdy formułowałem powyższe zaproszenie do współpracy dla osób znających języki obce: czy język wilamowicki, którym posługuje się obecnie tylko niewielka grupa Polaków i nikt poza nimi, jest językiem obcym? Czy można nazwać językiem obcym język używany wyłącznie w Polsce? Jaka byłaby Państwa klasyfikacja?

Dla przykładu strona w języku wilamowickim: Zespół Regionalny Pieśni i Tańca ''Wilamowice''

Z narodowo-rzymskim pozdrowieniem

Adrian Nikiel


Rok na blogu <- poprzednia notka
następna notka -> Akcja Owsiaka jest szkodliwa!

 

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości