Halo Halo
462
BLOG

A co mnie obchodzą opinie Karnowskich, Sakiewiczów, Wróblewskich w TVP Info?

Halo Halo Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 58

Zastanawiam się, czy jest normą w innych krajach, aby obywatel czuł wstręt i obrzydzenie do telewizji publicznej, za którą musi płacić.

Ja jako obywatel Rzeczpospolitej Polskiej potrzebowałabym jakiegoś kanału publicznego, na którym cały dzień leciałyby wiadomości. Aby można było włączyć w każdej chwili, gdy to obywatel ma czas i możliwość obejrzeć, a nie wtedy, kiedy TV ma ochotę nadać – jak np. Teleexpres o 17.00 czy Wiadomości o 19.30 na TVP 1, lub Panorama o 18.00 na TVP 2.

Ja nie będę układać swojego grafiku dnia i aktywności pod telewizję. To telewizja powinna być dla obywatela a nie na odwrót.


Wydawałoby się, że takim kanałem z założenia jest TVP Info. Zatem nastawiam, kiedy mam wolną chwilę i głód informacji o świecie i Polsce. I nie ma dnia, żeby kontakt z tą telewizją nie wzbudził we mnie wstrętu, a nawet obrzydzenia. Nakręcę się i żałuję, że czas i prąd zmarnowałam.


Program „Minęła 20-sta” omijam już od dawna szerokim łukiem. Obrzydlistwo. Klarenbach i Rachoń ściągają do studia jakichś najgorszych idiotów, co to nawet na pytanie nie potrafią odpowiedzieć za to pompują największe pustosłowie, jakie tylko mózg schizofrenika może wyprodukować i jatka, jatka, jatka, przysrywki, wrzaski jak w kurniku. Fuuuu !!!

A inne programy najczęściej w deseń: „Dziś ten i ten publiczny matoł pierdną coś w przestrzeń publiczną i co szanowni goście na to? Proszę o komentarz”. I zaczyna się obracanie na wszystkie strony jakiegoś idiotycznego zdania, które prymitywny mózg publiczniaka wyprodukował.

Nie zapomnę, gdy była moda na Wałęsę. Wałęsa coś palnął i cały dzień a nieraz tydzień tabuny posłów, osłów i baranów blablało trata tata, pierdu pierdu, srutu tutu, Wałęsa to taki, Wałęsa to śmaki, jedni wzdychali w ekstazie, drudzy lali pomyje.


Dziś włączam TVP Info – Duda się produkuje. Kampania wyborcza. Konwencja programowa. Jeśli kampania wszystko jedno kogo, to oczywiście tradycyjnie schizoafatyczna wielość wypowiedzi i skąpość treści podszyta pękającym w szwach patosem. Uczciwie przyznam, że parę konkretów puścił, ale gdy do moich uszu doleciały epopeje jak to chłopi żywią i bronią, a chłopki mimo nowoczesnych kuchni kultywują tradycje w kołach gospodyń wiejskich, przełączyłam na TV FOX i obejrzałam dwa odcinki serialu „Kości” z nadzieją, że po „Kościach” przełączę, będzie po Dudzie i dowiem się co nowego w Polsce i na świecie.


No jaka ja jestem naiwna, to tylko Kosmici wiedzą. Przełączyłam, i co? I do chwili obecnej blablabla, trata tata, srutu tutu, Karnowski, Sakiewicz, Wróblewski i cała rzesza innych, których nic nie znaczących nazwisk nie zamierzam uczyć się na pamięć, przeplatani na okrągło Dudą. Wzdychanie, ekstazjowanie się, normalnie orgazm. Jak nic stanął mi w wyobraźni obrazek jak to Duda puścił bąka, a wielbiciele wąchają, smakują, delektują się, tytłają w smrodzie i ulatują w błogości w odmienne stany świadomości.


Do jasnej cholery! A co mnie obchodzą opinie jakichś Karnowskich, Sakiewiczów, Wróblewskich i innych? Mam między pośladkami co oni sądzą o Dudzie i innych kandydatach! Niech się za pożyteczną robotę wezmą! Maseczki szyją, w DPS-ach pieluchy staruszkom zmieniają, a nie tylko megalomańskie opinie i opinie! Nie interesuje mnie ich interpretacja rzeczywistości. Nie interesują mnie ich zdania. Gdyby mnie interesowały to kupiłabym ich gazety. Dlaczego kanał publiczny, za który muszę płacić zapycha antenę nachalnymi cudzymi zdaniami? Dlaczego kanał publiczny bombarduje mój mózg czyimś punktem widzenia?


Telewizyjna tubo partyjna!

Za kogo ty mnie masz? Za upośledzoną umysłowo idiotkę, której można cały dzień mózg prać i wgrywać durne myślokształty waszych szeregowych żołnierzy? Czy wam się wydaje, że ja będę odtwarzać wasze śpiewki jak magnetofon? Za magnetofon mnie macie? Tak oceniacie poziom intelektualny mój i innych obywateli?

Rzesz kurrr wasza… piii… itp., itd.

Żądam konkretnych informacji, danych, faktów!

Rzygać mi się chce od tej lawiny waszych dennych i/lub zacietrzewionych i/lub głupich i/lub infantylnych i/lub narcystycznych komentatorów, żenujących opiniotworów mózgowych.

Won z tym śmietniskiem!

PS.

Na marginesie: Schizoafazją kampanijną innych kandydatów też nie jestem zainteresowana. Jedyny plus, że ich nie puszczacie. Duda to przynajmniej jeszcze ze 2 konkrety palnie, a cała reszta przez ostatnie lata dała wyraz co potrafią.

Ble! Kiedy kurcze do polityki i dziennikarstwa wejdą ludzie na wysokim poziomie intelektualnym, moralnym i społecznym?


Halo
O mnie Halo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura