hephalump hephalump
2526
BLOG

Ale wiocha w tej Warszawie

hephalump hephalump Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 82

Niemal dokładnie rok temu napisałem notkę o tym, że w mojej ocenie warszawska prowizorka ściekowa może stać się stałem elementem funkcjonowania miasta zarządzanego przez Rafała Trzaskowskiego oraz jego pałacową świtę.

Patrz: Ściekowa prowizorka może być trwała

Życie pokazało, że moje obawy okazały się uzasadnione.

Mieliśmy tymczasowy przerzut ścieków po moście pontonowym zbudowanym po godzinach przez wojsko.

Mieliśmy prowizoryczna naprawę istniejącego kolektora -  wystarczyła na rok.


Stałym elementem okazały się tylko awaryjne zrzuty nieoczyszczonych ścieków do Wisły.


I obawiam się, że w najbliższym czasie będziemy musieli przyzwyczaić się do tego, że stolica naszego kraju dokładnie tak funkcjonuje. Jak najgorsza wiocha...

Nie jak wieś... Bo polska wieś w ostatnim czasie bardzo się zmieniła. Polska wieś jest zaradna, czysta i możemy być dumni z tego jakich mamy na polskiej wsi gospodarzy. Gospodarzy, którzy potrafią łączyć rodzinne tradycje z nowoczesnością.

Niestety stolica naszego kraju jest jak opuszczona przez gospodarzy wiocha, w której obok nowych budynków stoją rudery dawnych zabudowań gospodarczych a rowem wzdłuż głównej drogi płyną cuchnące ścieki.

Siara i wstyd na całą Europę.


Pan Trzaskowski powinien otrzymać służbowy waciak i gumofilce... Bo taki z niego gospodarz.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka