hephalump hephalump
609
BLOG

Niespodziewany powrót zimy

hephalump hephalump Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

Obudziłem się z dziwnym uczuciem, że w domu jest nadzwyczaj cicho jak na wiosenny poranek. Przez całą noc słychać było krople deszczu uderzające w dach i okna. Jedno spojrzenie na zewnątrz zadziałało lepiej niż mocna kawa lub kubeł zimnej wody.


powrót zimy - Pogórze Wielickie

Zima w drugiej połowie kwietnia? Niby nic dziwnego, ale jednak mnie zmroziło.


wiosenny ogród w śniegu

Ogród jeszcze wczoraj zachwycał soczystą, świeżą zielenią młodych liści. Dziś wszystko oblepiał biały, mokry śnieg.


image

Mokry śnieg oblepił samochód....


image

... i samochodziki.




żonkil w śniegu
R.I.P

Żonkil poległ w starciu z białym napastnikiem. Powrót zimy jest bardzo niebezpieczny dla kwiatów.


kwiaty czereśni w śniegu

Niestety drzewa owocowe też już zakwitły. Kwiaty wiśni i czereśni też przykrył biały, zimny, śnieżny lukier. Czy kwiat ten przetrwa nagły i niespodziewany powrót zimy?


kwiaty czereśni w śniegu

***

No i jak tu uwierzyć w to "globalne ocieplenie"? Muszę dorzucić do kominka i zwiększyć emisję bo mi dzieci od tego wiosennego "ocieplenia" pomarzną.


image



***

Aby powiększyć zdjęcia wystarczy kliknąć.

Post dostępny jest także pod adresem: http://polemlasem.blogspot.com/2017/04/niespodziewany-powrot-zimy.html

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości