hephalump hephalump
285
BLOG

Jak niechcący zostałem autorem Frondy

hephalump hephalump Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

- Hepha ty i do Frondy piszesz?

- E gdzie...

- A przecież twój tekst na fronda.pl wisi.

****

Sprawdzam i rzeczywiście pod innym tytułem ale jest tam mój ostatni tekst o manipulacji i przypisywaniu Polakom udziału w Holokauście.

http://www.fronda.pl/a/jak-bronic-sie-przed-propaganda-uderzajaca-w-polske-tylko-liczby-i-fakty,106184.html

Co prawda jest podpisany moim nickiem i podano, że ma ten wpis jakiś związek z serwisem salon24.pl ale nikt mnie nie pytał czy chcę tam być publikowany.


Nie wiem czy Fronda ma jakiś układ z Salonem, czy też sama tak sobie teksty bierze ale trochę mnie to dziwi, że tak postępuje "portal poświęcony".

Kiedyś P. Piętak pytał się mnie czy może użyczyć jeden z moich teksów. Nie odmówiłem.

Myślę, że gdyby Fronda wyraziła taką prośbę też bym nie odmówił.


A tak to jestem trochę zdziwiony, że niechcący stałem się autorem Frondy.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura