Fizyki, mechaniki się nie oszuka
= tak to nie działa-
by rejestrator wypadł z ogona przy przeciążeniach rzędu 20g..
to fizycznie niemożliwe
- wytrzymałość materiałów jest określona
i tego się nie przeskoczy próbą wmówienia narracji przez MAK/Laska.
Pisałem o tym dawno..
przykład który obnaża manipulacje , aranżację MAK
Перед столкновением с землей зарегистрирован интенсивный рост значений
параметра скорости Vпр.2 (ППКР) от ППД 3, которые к моменту столкновения ВС с земной
поверхностью составили ≈ 800 км/ч (расчетная приборная скорость – ≈ 770 км/ч). Показания
скорости от МВП 1 (ППД 1) оставались равными 0 км/ч.
В 11:27:04 зарегистрировано срабатывание сигнализации «СКОРОСТЬ ВЕЛИКА».
В 11:27:07 с углом тангажа около 30 (stopni) на пикирование и правым креном 25(stopni) (начал
развиваться за 4…5 секунд до столкновения) самолет столкнулся с землей
zderzenie samolotu AN-148 z ziemią z predkością ok 800 km/h i pikowaniem pod kątem 30 stopni
a jak wygląda rejestrator
wypadł?
urwał sie ?

nawet przy tak ogromnym impecie zderzenia
800km/h
rejestrator nie oderwał się od miejsc mocowania
i nadal jest połączony z fragmentami konstrukcji ogona samolotu
gdzie był zamocowany
- w przypadku "katastrofy" samolotu Tu-154M w Smoleńsku
gdy prędkosci był o wiele mniejsze - i postępowa i pionowa
siły wielokrotnie mniejsze
nie mogło by dojść do wyrwania czarnej skrzynki
z miejsca zamocowania w samolocie
tak by leżała na wrakowisku luzem..

w Smoleńsku przy zderzeniu o małej energii - jak to określił sam dr Lasek-
czarna skrzynka po katastrofie winna tkwić wewnątrz ogona
podobnie jak w tym Ile-76 ( katastrofa na wyspie Timor

- --------------------
Hejterzy i Manipulanci smoleńscy
trzymają się Kłamstwa Smoleńskiego jak pijany płotu
-
np. nudna teoria upiera się że w Smoleńsku był pożar paliwa
- tylko ze żaden duraluminiowy
element samolotu nie został stopiony...
czyli pożaru - nie było
(Było wiele katastrof lotniczych gdy samolot jest mocno rozkawałkowany , paliwo się wylało ale - nie zapaliło
np. podobny samolot- Boeing 727
https://en.wikipedia.org/wiki/Northwest_Orient_Airlines_Flight_6231
The aircraft was loaded with 48,500 pounds (22,000 kg) of Jet A fuel, with a gross weight of 147,000 pounds (67,000 kg) at takeoff
Spadał w sposób niekontroloweany po przeciagnięciu
Despite the Boeing 727's full load of fuel, zbiorniki pełne paliwa
there was no explosion or fire
nie było eksplozji ani pożaru
when the plane hit the ground, gdy samolot zderzył sie z ziemią
and there was no post-crash fire,
nie było pożaru po upadku samolotu
although police described the crash site having a "strong smell of jet fuel
-------------------------------
Hejter Jaworski insynuuje zmyśla jakoby

tymczasem ja od lat konsekwentnie piszę to samo
pokazuję jak głupkowaci hejterzy smoleńscy w tym nudna teoria twierdzili jakoby elementy z duraluminium lotniczego były palne
to bzdura do kwadratu
a Jaworski manipuluje do kwadratu
Od ponad 15 lat studiuje temat kłamstwa smoleńskiego( quwerty)
Od ponad 20 lat studiuję historie udziału stalinowskiego ZSRR w II wojnie; korzystam ze źródeł w języku rosyjskim i angielskim.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka