sopii sopii
216
BLOG

Upadek Szczecina cd?

sopii sopii Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

No to mamy znowu ze Szczecina tym razem  w roli głównej poseł Piotr Misiło. Gafa za gafą, gafą pogania, a niby taki nowoczesny.  Mają rację Ci co mówią iż Misiło  to taki Palikot polskiej polityki, a ja mam nadzieję że  tak samo skończy.Znalezione obrazy dla zapytania piotr misiło


Wstyd mi, po prostu wstyd że  tacy ludzie jak Nitras, Misiło reprezentują Szczecin, a co poniektórzy chcą być jego prezydentami. Jak się ludzie nie ockną to normalnie wstyd będzie się przyznać  do Szczecina.

Opieranie swoich podejrzeń na pogłoskach i to nie sprawdzonych, oj panie Misiło to nie ma pan innych możliwości sprawdzenia czy to co pan mówi to prawda?  Przecież rzucanie na kogoś kalumnii to naprawdę dyshonor i nawet nie potrafi pan przeprosić. Czy Wam tam w .Nowoczesnej narkotyki za darmo rozdają?  Bo jakoś nie chce mi się wierzyć aby człowiek bywały zachowywał się w tak prostacki, chamski sposób. A wszystko to pod szyldem "jestem ze Szczecina".

Ktoś dobrze powiedział "Grzywa  z miernoty nie uczyni lwa".

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka