Igor Janke Igor Janke
3372
BLOG

Promujmy polskie produkty! Ja polecam piwo z Konstancina. A Wy?

Igor Janke Igor Janke Gospodarka Obserwuj notkę 172

Podoba mi się akcja Jarosława Gowina, by pokazywać i promować polskie produkty, usługi polskie firmy. Polskie firmy zostały zepchnięte do kąta i warto je z tego kata wyciągnąć. Historia potoczyła się tak a nie inaczej, wpuściliśmy zachodni kapitał, wtedy był potrzebny, ale chyba mocno przesadziliśmy. Uważam, że powinniśmy gdzie się da - promować polskie firmy. Ostatnio kilka razy latałem LOT-em i szlag mnie trafił, kiedy w ofercie sprzedaży na pokładzie reklamowali kawę ze Starbucsa. Jak byśmy nie mogli sprzedawać kawy od Bliklego, czy kogokolwiek innego. Zamiast polskiej Cisowianki do picia Kropla Beskidu amerykańskiego producenta. W wielu innych miejscach jest podobnie.

 
 Promujmy więc polskie produkty! Spróbujmy i my w Salonie24. Proponuję: niech każdy poleci jakiś dobry polski produkt, z małej lokalnej fabryczki czy od dużego (niewielu ich) polskiego producenta.
Gowin polecał dziś polskie kefiry i jogurty – jestem też za. Zacznę jednak od piwa z mojej okolicy. Mały browar w Konstancinie. Ożył od kilku lat, nie wiem, kto go odkupił, ale to mała polska firma. Znakomite piwo konstancińskie (Mazowieckie, Żytnie, Pszeniczne, Dawne) , polecam serdecznie, często kupuję. Moja promocja jest darmowa. Nic za to nie dostalem, po prostu lubię to piwo. 
 
 A co Wy polecacie? Napiszcie co tam dobrego u Was produkują, co lubicie kupować, jakie dobre polskie usługi polecacie? Zróbmy tu, na swoich blogach, kampanię polskich produktów, firm, usługodawców. Proszę tylko, by same firmy się nie włączały – te zapraszamy do kampanii reklamowych. Tutaj polecają klienci. Wspierajmy, co dobre i  polskie. Co polecacie? Coś ciekawego u Was produkują?
 
Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka