Infografika z pominiętymi sukcesami władz Gdańska. Autor: Janusz Ch.
Infografika z pominiętymi sukcesami władz Gdańska. Autor: Janusz Ch.
Janusz Ch. Janusz Ch.
374
BLOG

Gdańsk - tu się żyje! Propagandowy biuletyn kontra rzeczywistość

Janusz Ch. Janusz Ch. Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Niedawno opisałem temat miejskiego biuletynu "Herold Gdański", oczywiście nienawistnie i hejtersko, a tłumacząc z gdańskiego na nasze - napisałem jak jest.

Omawianą gazetkę możecie przeczytać, nawet nie będąc w Gdańsku: oto strona biuletynu Herold Gdański.

Przejrzałem sobie dokładniej to pisemko, i czegoś mi tam zabrakło - obiektywizmu. Na ostatniej stronie można przeczytać, jakie to tematy nasza władza uważa za swój sukces.

Są to m. in.:

Rady Dzielnic, których głos ignoruje (link do trojmiasto.pl)

Rewitalizacja (link do portalu Puls Gdańska)

Nowe linie tramwajowe (link do trojmiasto.pl)

Jak nie mieli innych informacji pod ręką - służę pomocą!

Skorzystałem z wolnego dnia i postanowiłem spróbować zrobić infografikę.

Jak wam się podoba?

Rzecz jasna - kopiujcie ten obrazek do woli.

A... i bym zapomniał - ktoś w Urzędzie się ogarnął, i wrzucił na miejską stronę tegoroczne wydania "Herolda".

Nawet nowe logo dali! Tylko gdansk.pl/herold dalej przekierowuje na wydania z roku 2017.

No nic, trzymam kciuki i życzę dalszych sukcesów w pracy.

Pozdrawiam naszych drogich urzędników!

Janusz Ch.

Icon made by xnimrodx from Flaticon

Janusz Ch.
O mnie Janusz Ch.

Słynny komentator z Trójmiasta. Zaczepiam, zagaduję

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka