Ja wiem Ja wiem
596
BLOG

Jeśli odbędą się przedterminowe wybory to znak, że sprzedano nas Niemcom

Ja wiem Ja wiem PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Mając pełnię władzy, sejm i prezydenta, sądy w tym TK, masę obsadzonych stanowisk w spółkach i urzędach, a to wszystko na lata bez obawiania się nastrojów suwerena, bo można zakazać mu się gromadzić, a ewentualnych sponsorów opozycji (tej prawdziwej) załatwić nielimitowaną kwarantanną lub innymi restrykcjami covidowymi, tylko wariat by zaryzykował wszystko, dla nieistotnych spraw, jak bezkarność Szumowskiego i jemu podobnych. Można przecież podobnie jak Kamińskiego indywidualnie ułaskawiać. Jeśli tak na tej "bezkarności +" zależy prezesowi to ma dopiero ona uruchomić lawinę łamania prawa, także naszego, czyli program "zamordyzm +" dla nas dopiero ma ruszyć i to z całą bezwzględnością w fanatycznym posłuszeństwie covidowych funkcjonariuszy. W innym przypadku jest to tylko chucpa mająca stworzyć pozory chaosu i doprowadzić do kontrolowanej zmiany władzy. Zapowiedzenie w formie szantażu możliwości rozpisania wcześniejszych wyborów, wiązałoby się z utratą władzy skompromitowanej ostatnim półroczem partii PiS. Celowa przegrana może być tranzakcją wiązaną, czyli oddaniem przez USA naszego regionu spowrotem pod bezpośrednią jurysdykcję  Niemcom w ramach dogadania się EU z USA wobec obecnie występującej gospodarczej wojnie globalnej z Chinami.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka