kameleon kameleon
1543
BLOG

"Będziemy próbowali do skutku"? - CVR - Tu154m

kameleon kameleon Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 79
katastrofa smoleńska

Wszyscy ci,  którzy "podpierają się" narracją, że załoga tupolewa miała zamiar próbować do skutku są moim zdaniem w błędzie.

Wypowiedż została odczytana żle, zresztą są po niej dwie inne wypowiedzi, które nie wskazują bynajmniej na zamiar próbowania do skutku.

Odszumiłam ten fragment i wzmocniłam dżwięk.

Tak wygląda mój odczyt:

-"Będziemy próbować"/na tę wypowiedż nakłada się kolejna/

- "Na ziemi mgła"

-"Mamy mgły"

-"Kiedy?"

A tu ten odszumiony fragment, dobrze słychać moim zdaniem:

https://uploadfile.pl/pokaz/2203341---jse3.html

.

Tak zaś odczytali biegli PW :

8:26:33.680 - 8:26:35.280 - " Będziemy próbować do skutku " - Kazana


Po pierwsze Dyrektor Protokołu Dyplomatycznego M.Kazana nie powiedział nic takiego, co odczytali biegli.

Po drugie są 4 wypowiedzi a nie jedna.

Po trzecie znów biegli nie przyłożyli się jak trzeba, aby prawidłowo odczytać to co było mówione.

Skrzywdzono tym samym Kazanę, że jakoby sugerował, wywierał nacisk i presję mówiąc, żeby piloci próbowali do skutku. 

Co jest oczywiście bzdurą.

Cfitowe chłopaki podpierają się tą wypowiedzią , a głównie bloger M.Jaworski .

Książki każą mi czytać o analizie dżwięku, dobre sobie.

Co im dało to czytanie jak stenogramy do bani?

Nawet się nie kwapią aby przysiąść i poprawiać co schrzanili.

Piszą abym podała ustawienia filtrów. Jak takie fachury niech sobie ustawią, po co się kształcili w tym kierunku, niech się wykażą.

Blogerki się pytają?;)))

Ps. Dodaję do notki kolejną frazę, gdzie zdaniem biegłych PW jest "do skutku".

Ich odczyt:

8:26:35.452 - 8:26:38.236 - "Yy paliwa nam tak dużo nie starczy żeby do skutku" - Dowódca

Ja odczytałam tak jak IES, czyli - "Paliwa nam tak dużo nie starczy, żeby wisieć"

Tu ta wypowiedż:

https://uploadfile.pl/pokaz/2203405---ymjp.html

..



Ps. Proszę Adminów o zamieszczenie notki w temacie "Katastrofa smoleńska".

https://www.youtube.com/watch?v=4-GVhk9x-Bo

.

kameleon
O mnie kameleon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka