Karzo Karzo
299
BLOG

Na chwilę przestałem oddychać

Karzo Karzo Polityka Obserwuj notkę 10

Leśnicy będą dostarczać tlen zakażonym koronawirusem pacjentom, którzy walczą o życie w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Łodzi – poinformowały Lasy Państwowe. Wszyscy skierowani do tej pracy zostali przebadani i przeszkoleni.https://www.tvp.info/50627158/dramatyczna-sytuacja-w-lodzkim-szpitalu-tlen-zakazonym-dostarcza-lesnicy

 Na naszych naukowców to raczej liczyć nie można. Stan faktyczny wskazuje, że chcą nas wszystkich położyć pod tlenem, ale że tlenu może zabraknąć, żadna łajza nie beknie. Nie jestem jakimś zaślepionym krytykantem i powiem, że gołymi ślepiami widać, że zaraza z mazowieckiego lezie (2959) i przyszedł najwyższy czas, by gniazdo wylęgu otoczyć kordonem sanitarnym. Tak na dwa miesiące, by świętą spędzić spokojnie i 2021 z hukiem przywitać.

Jak pisałem powyższy komentarz, to trochę się zawahałem, by go wstawić, bo sytuacja, jaka jest, każdy widzi i naukowców też mamy. Niepotrzebne są jednak wahania tam, gdzie logika ma miejsce i wylazło, że łajzy o brakach tlenu nawet nie beknęły.

 Tak więc komentarz trafiony i mam nadzieję, że teraz centrum zarazy zostanie nie tylko otoczone kordonem sanitarnym, ale militarnym. Tak by żaden wirus z gniazda nie wylazł. Koniec z bandą cowidowców bez celu włóczących się po całej Europie i zarazę włóczącą. A co będzie, jak tlenu uwięzionym zabraknie? Trzaskowski ozonizator im włączy.

Karzo
O mnie Karzo

W języku istnieją zwroty, które same w sobie nie posiadają określonego znaczenia i dopiero kontekst i sytuacji, w jakiej są wypowiadane, nadaje im znaczenia. By nie zakłócić  rudymentarnego toku myślenia, sensu w bezsensie doradzam nie szukać. Jaką wartość ma człowiek, który nauczył się czytać i pisać, myślenie pozostawiając innym? (Ernst Hauschka) https://sites.google.com/view/karzo24/startseite

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka