Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
306
BLOG

Wszystkich Świętych, - Nigdy przenigdy

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 23

"Never Ever" to piosenka angielsko-kanadyjskiej grupy dziewcząt All Saints. Napisany przez All Saints członek Shaznay Lewis wraz z współautorami Robert Jazayeri i Sean Mather i wyprodukowany przez Cameron McVey i Magnus Fiennes, został wydany 10 listopada 1997 roku jako drugi singiel z ich debiutanckiego albumu, All Saints (1997). Piosenka pojawiła się później na ich kompilacjach All Hits (2001) i Pure Shores: The Very Best of All Saints (2010). Lirycznie, piosenka opowiada o uczuciach dziewczyn dotyczących ich pierwszego wyrażenia po nagłym zerwaniu, gdzie dziewczyny zastanawiają się, co zrobiły źle w związku.


"Never Ever" jest najwyżej notowanym singlem All Saints do tej pory, szczytując na szczycie listy przebojów w krajach, w tym w Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii, podczas gdy szczytował w pierwszej dziesiątce w krajach, w tym w Irlandii, Szwecji, Kanadzie, Holandii, Francji, Szwajcarii, Norwegii, Austrii i Stanach Zjednoczonych. Od czerwca 2019 roku jest to trzeci najlepiej sprzedający się singiel grupy dziewcząt wszech czasów w Wielkiej Brytanii, tylko za "Wannabe" Spice Girls i "Shout Out to My Ex" Little Mix.


Dwa teledyski zostały nakręcone dla singla: wersja europejska i australijska oraz wersja amerykańska, ze względu na masowy sukces w tych krajach. Wersja północnoamerykańska przedstawiała grupę w kościele, podczas gdy wersja europejska/Australijska przedstawiała grupę w pobliżu basenu i w ich domach. Podczas Brit Awards 1998, "Never Ever" wygrał British Single of the Year i British Video of the Year.Never Ever


All Saints


A few questions that I need to know

How you could ever hurt me so?

I need to know what I've done wrong

And how long it's been going on

Was it that I never paid enough attention?

Or did I not give enough affection?

Not only will your answers keep me sane

But I'll know never to make the same mistake again

You can tell me to my face or even on the phone

You can write it in a letter, either way, I have to know

Did I never treat you right?

Did I always start the fight?

Either way, I'm going out of my mind

All the answers to my questions

I have to find

My head's spinning

Boy, I'm in a daze

I feel isolated

Don't wanna communicate

I'll take a shower, I will scour

I will rub

To find peace of mind

The happy mind I once owned, yeah

Flexing vocabulary runs right through me

The alphabet runs right from A to Z

Conversations, hesitations in my mind

You got my conscience asking questions that I can't find

I'm not crazy

I'm sure I ain't done nothing wrong, no

I'm just waiting

'Cause I heard that this feeling

Won't last that long

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

I'll keep searching

Deep within my soul

For all the answers

Don't wanna hurt no more

I need peace, gotta feel at ease

Need to be

Free from pain, going insane

My heart aches, yeah

Sometimes vocabulary runs through my head

The alphabet runs right from A to Z

Conversations, hesitations in my mind

You got my conscience asking questions that I can't find

I'm not crazy

I'm sure I ain't done nothing wrong

And now I'm just waiting

'Cause I heard that this feeling won't last that long

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

Never ever have I ever felt so low

When you gonna take me out of this black hole?

Never ever have I ever felt so sad

The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad

Never ever have I had to find

I've had to dig away to find my own peace of mind

I've never ever had my conscience to fight

The way I'm feeling, yeah, I just don't feel right

You can tell me to my face

You can tell me on the phone

Ooh, you can write it in a letter, babe

'Cause I really need to know

You can tell me to my face

You can tell me on the phone

Ooh, you can write it in a letter, babe

'Cause I really need to know

You can write it in a letter, babe

You can write it in a letter, babe


Nigdy przenigdy



Wszystkich Świętych


Kilka pytań, które muszę znać

Jak mogłeś mnie tak zranić?

Muszę wiedzieć, co zrobiłam źle

I jak długo to trwa.

Czy to, że nigdy nie poświęcałam wystarczająco dużo uwagi?

Czy może nie dawałam wystarczająco dużo czułości?

Nie tylko twoje odpowiedzi pozwolą mi zachować zdrowy rozsądek

Ale będę wiedziała, że już nigdy nie popełnię tego samego błędu.

Możesz mi to powiedzieć prosto w twarz, a nawet przez telefon.

Możesz napisać to w liście, tak czy inaczej, muszę wiedzieć

Czy nigdy nie traktowałam cię dobrze?

Czy to ja zawsze zaczynałam kłótnię?

Tak czy inaczej, odchodzę od zmysłów.

Wszystkie odpowiedzi na moje pytania

I have to find

My head's spinning

Boy, I'm in a daze

I feel isolated

Don't wanna communicate

Wezmę prysznic, wyszoruję się

I will rub

To find peace of mind

Szczęśliwy umysł, który kiedyś posiadałam, yeah

Słownictwo mnie przerasta.

Alfabet biegnie prosto od A do Z

Rozmowy, wahania w moim umyśle

Przez ciebie moje sumienie zadaje pytania, których nie mogę znaleźć.

I'm not crazy

Jestem pewna, że nie zrobiłam nic złego, nie.

I'm just waiting

'Cause I heard that this feeling

Won't last that long

Nigdy, przenigdy nie czułem się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułam się tak smutny.

To, co czuję, tak, masz mnie naprawdę źle.

Nigdy nie musiałam szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałam sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

Nigdy wcześniej nie czułam się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułam się taka smutna.

Tak jak się czuję, tak, masz mnie naprawdę źle.

Nigdy nie musiałam szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałem sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

I'll keep searching

Deep within my soul

For all the answers

Nie chcę już więcej ranić

Potrzebuję spokoju, muszę czuć się swobodnie

Need to be

Uwolnić się od bólu, oszaleć

Moje serce boli, tak

Czasami słownictwo przebiega przez moją głowę

Alfabet biegnie prosto od A do Z

Rozmowy, wahania w moim umyśle

Przez ciebie moje sumienie zadaje pytania, których nie mogę znaleźć

I'm not crazy

Jestem pewna, że nie zrobiłam nic złego

A teraz po prostu czekam

'Bo słyszałem, że to uczucie nie potrwa długo

Nigdy wcześniej nie czułam się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułam się taka smutna.

To, co czuję, sprawia, że czuję się naprawdę źle.

Nigdy nie musiałam szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałam sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

Nigdy wcześniej nie czułam się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułam się taka smutna.

Tak jak się czuję, tak, masz mnie naprawdę źle.

Nigdy nie musiałem szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałam sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

Nigdy wcześniej nie czułam się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułem się tak smutny.

Tak jak się czuję, tak, masz mnie naprawdę źle.

Nigdy nie musiałem szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałem sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

Nigdy wcześniej nie czułam się tak nisko.

Kiedy wyciągniesz mnie z tej czarnej dziury?

Nigdy nie czułam się tak smutny.

Tak jak się czuję, tak, masz mnie naprawdę źle.

Nigdy nie musiałam szukać

Musiałam kopać, by znaleźć swój własny spokój.

Nigdy nie miałam sumienia do walki

To jak się czuję, tak, po prostu nie czuję się dobrze

Możesz mi to powiedzieć prosto w twarz

Możesz mi powiedzieć przez telefon

Ooh, możesz napisać to w liście, kochanie

'Cause I really need to know

Możesz mi powiedzieć prosto w twarz

Możesz mi powiedzieć przez telefon

Ooh, możesz napisać to w liście, kochanie

'Cause I really need to know

Możesz napisać to w liście, kochanie

Możesz napisać to w liście, kochanie


Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura