Milton Milton
207
BLOG

>>> Dziadek gonił bolszewika, Ojciec był "niezłomny", a ja nie dałem Owsiakowi

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 15


Jak co roku o tej porze, zaroilo sie na S24 od podobnych "bohaterskich" wpisow osobnikow odczuwajacych potrzebe podzielenia sie ze swiatem swym anty-Owsiakowym heroizmem.


Zastanawia mnie mechanizm tej potrzeby i deficyty psychiczne, ktore ją wywoluja.

Ja swoje potrzeby w zakresie dawania/nie dawania realizuje przy pomocy 1%-a, i z przyczyn ustawowych dziele sie ta wiedza wylacznie z Urzedem Skarbowym.


Sa tacy, jak widac, ktorzy potrzebuja inaczej.

Pytanie: czy bardziej potrzebuja nie dac, czy bardziej sie tym pochwalic.


Coz: jakie czasy, tacy bohaterowie.



Łajdacka zmiana.



.

Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka