Logicznie myślący Logicznie myślący
945
BLOG

Dedykowane Panu blogerowi "doku"

Logicznie myślący Logicznie myślący Rozmaitości Obserwuj notkę 139
Zamiast ślizgać się po powierzchni zjawisk, zainspirowany m.in. twórczością Pana "doku" chciałbym postawić i przedyskutować na S24 pytania (kwestie) fundamentalne.

Zamiast ślizgać się po powierzchni zjawisk, zainspirowany m.in. twórczością Pana "doku" chciałbym postawić i przedyskutować na S24 pytania (kwestie) fundamentalne.

Zamierzałem te pytania postawić w komentarzu, ale ponieważ pewien burak i ignorant w sprawach naukowych, mnie zablokował, więc stawiam je w formie notki na moim blogu. Zapraszam wszystkich do spokojnej i merytorycznej dyskusji.


1. Co spowodowało Wielki Wybuch (jaka była przyczyna) i co wtedy wybuchło?


2. Skąd się wzięły prawa fizyki i kiedy powstały? Czy są stałe i niezmienne (w czasie i przestrzeni)?


3. Jak i kiedy powstało życie?

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości