Logicznie myślący Logicznie myślący
231
BLOG

O Karolince Kłamczuszce cd.

Logicznie myślący Logicznie myślący Rozmaitości Obserwuj notkę 11

"Nie dyskutujemy o prawdzie tylko o porządku etycznym, a to nie to samo. Chociaż porządek etyczny powinien być oparty na prawdzie. W danej społeczności, narodzie, państwie obowiązuje porządek etyczny wyznawany przez większość obywateli, a mniejszość musi się dostosować albo zmienić społeczność, naród, państwo na takie gdzie obowiązuje porządek etyczny przez nią wyznawany." - https://www.salon24.pl/u/karolinanowicka/1209701,co-to-znaczy-byc-patriota#comment-22371658

Na podstawie powyższego komentarza, Pani Karolina ciągle zarzuca mi, że kazałem jej wynosić się z naszego kraju. I nie przyjmuje do wiadomości oczywistego faktu, że ten komentarz ma charakter ogólny i nie odnosi się do żadnej konkretnej osoby, w tym również do niej. 

Ponieważ zarzut, że kazałem jej wynosić się z naszego kraju jest oczywistym kłamstwem, to poprosiłem Panią Karolinę, żeby go udowodniła. Wtedy po licznych krętactwach przytoczyła jako rzekomy dowód ten właśnie komentarz, zwymyślała mnie, jak to ma w zwyczaju i na koniec zbanowała.

Ostatnio, w jednym z komentarzy stwierdziła, że nigdy za odmienne zdanie nikogo nie zbanowała, a co najwyżej za chamstwo i/lub trolling. Ponieważ wytknąłem jej na swoim przykładzie, że to nieprawda, to stwierdziła że mnie zablokowała za chamstwo. Oczywiście żadnych dowodów mojego rzekomego chamstwa nie przytoczyła. Zatem nadal czekam cierpliwie na te dowody.

W tej sytuacji (będąc zablokowanym), jako że walczę z głupotą, chamstwem i kłamstwem, nie mam innej możliwości odniesienia się do insynuacji Pani Karoliny, jak tylko napisanie kolejnej notki na moim blogu, co też właśnie czynię.

Niech Szanowni Blogerzy i Komentatorzy Salonu24 sami ocenią, kto ma rację. A oto kolejna poglądowa lekcja dyskusji z Panią Karoliną pod notką - https://www.salon24.pl/u/brygida-naruniec-salon24/1239722,totalna-targowico-gdzie-ta-katastrofalna-drozyzna-i-bieda


Logicznie myślący 17 lipca 2022, 20:22

@Karolina Nowicka

Komentarz do notki - Co jest dobre, a co jest złe? Problem z subiektywizmem.

"Łżesz, nigdy za odmienne zdanie nie zbanowałam. Banuję jedynie za chamstwo i/lub trolling."

Oczywiście. Święta prawda.

Widzę, że muszę napisać kolejną notkę o Karolince Kłamczuszce.

 

Karolina Nowicka 17 lipca 2022, 20:33

@Logicznie myślący

Ciebie zbanowałam za chamstwo. Widzę, że nie możesz przeboleć.

 

Logicznie myślący 17 lipca 2022, 20:42

@Karolina Nowicka

Oczywiście. Święta prawda. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Postaram się to udowodnić i dobitnie udokumentować, tak jak poprzednim razem.

 

Karolina Nowicka 17 lipca 2022, 20:44

@Logicznie myślący

Poprzednim razem dowiodłam, że pisałam prawdę. Ale ty szedłeś w zaparte, nawet jak cię zacytowałam. Odrażająca kreatura.

 

Logicznie myślący 17 lipca 2022, 21:15 

@Karolina Nowicka

Oczywiście. Święta prawda. Każdy się mógł (i nadal może) przekonać, że najpierw mi Pani zarzuciła, że rzekomo kazałem jej wynosić się z Polski, a następnie jako dowód zacytowała mój komentarz natury ogólnej, w ogóle nie odnoszący się osobiście do żadnej konkretnej osoby.

A teraz będzie Pani musiała udowodnić moje rzekome chamstwo, za które podobno zostałem zbanowany. Bo jakoś sobie nie przypominam, żebym posługiwał się rynsztokowym językiem, tak jak Pani ma to w zwyczaju. I na pewno Pani nie zbanuję, żeby mogła się Pani w pełni wykazać prawdomównością, elokwencją i wysoką kulturą werbalną. Każdy będzie mógł to przeczytać i ocenić.

 

Karolina Nowicka 17 lipca 2022, 21:20

@Logicznie myślący

Twój komentarz odnosił się do MOJEJ osoby, więc nie łżyj, że był to ogólnik. Pisałeś o mnie, że moje poglądy są w mniejszości, a potem zasugerowałeś, że albo się człowiek dostosuje do większości, albo musi poszukać sobie nowego społeczeństwa. Teraz znowu idziesz w zaparte.

Dostałeś kopa w dupę za to, że mnie nie przeprosiłeś za te chamskie insynuacje. I nie licz na to, że cię kiedykolwiek odblokuję. Jesteś zakłamaną, prymitywną osobą.

 

Logicznie myślący 17 lipca 2022, 21:21

@Karolina Nowicka

PS Zapomniałem podać link do mojej notki - Karolinka Kłamczuszka - https://www.salon24.pl/u/logiczniemyslacy/1232624,karolinka-klamczuszka

 

Logicznie myślący 17 lipca 2022, 21:36

@Karolina Nowicka

No proszę, od razu, natychmiast jest zielona łapka. Dam drugą, a co tam, nie będę Pani żałował.

 

Logicznie myślący 17 lipca 2022, 21:45 

@Karolina Nowicka

"... że albo się człowiek dostosuje do większości, albo musi poszukać sobie nowego społeczeństwa."

No właśnie - człowiek - a nie osobiście Pani Karolina. I nie napisałem "poszukać" a "zmienić społeczeństwo". A zmienić społeczeństwo można nie tylko szukając nowego, ale także przekonując to obecne społeczeństwo do swoich pogladów i wygrywając demokratyczne wybory.

Sama się Pani pogrąża coraz bardziej w swoich kłamstwach, krętactwach i insynuacjach pod moim adresem i jeszcze wyzywa mnie od kreatur i łgarzy.

 

Karolina Nowicka 17 lipca 2022, 23:09

@Logicznie myślący

Ach, czyli nie jesteś kłamcą, tylko idiotą! Bo tylko idiota może uważać, że społeczeństwo trzeba zmieniać. Owszem, można - ale nie trzeba. Można funkcjonować po swojemu i wypiąć się na większość. Wybory niech wygrywają politycy. Ja jestem blogerką i moim celem jest dobrze się tutaj bawić, a nie pisać to, co się podoba większości.


Logicznie myślący 18 lipca 2022, 05:06

@Karolina Nowicka

 Bo tylko idiota może uważać, że społeczeństwa nie należy zmieniać na lepsze, tak samo jak i każdego pojedynczego człowieka.

 

Logicznie myślący 18 lipca 2022, 05:09 

@Karolina Nowicka

"Można funkcjonować po swojemu..."

Oczywiście. Na bezludnej wyspie.


Karolina Nowicka 18 lipca 2022, 07:53

@Logicznie myślący

Bardzo się mylisz. Opinie obcych ludzi nie są w najmniejszej mierze istotne, chyba, że mają jakiś wpływ na twoje życie. Na moje życie opinie 99,9999(9) % społeczeństwa nie mają wpływu.

Każdy może sobie zmieniać ludzi, ale nie musi. Nie każdy jest zainteresowany dobrem społeczeństwa.

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości