J.a-kobieta J.a-kobieta
296
BLOG

Spiesz się powoli

J.a-kobieta J.a-kobieta Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Podobno Senat przegłosował nie tę ustawę co trzeba. Tak im zależało, tak się spieszyli, że wysłali inną wersję, a może tylko projekt, skoro dwa artykuły różnią się co do ilości kandydatów. Raz jest ich pięciu, a drugim razem trzech. Aż strach pomyśleć jak stanowione jest prawo, które ma nas obowiązywać.

Inna sprawa, to fakt, że władza ustawodawcza niczym nie różni się od prawodawczej, bo to przeważnie te same osoby, więc nie ma kto ich kontrolować i wypuszczają buble. Szkoda gadać!

Jak by mnie się to zdarzyło, to byłoby mi zwyczajnie głupio i chyba spaliłabym się ze wstydu. Rozumiem, że tylko ten, który nic nie robi, nie popełnia błędów. Jednak to zbyt poważna sprawa, żeby ją tak traktować - byle jak. Smutne.

Jak tu uwierzyć, że chodzi o usprawnienie, o dobre prawo, o szacunek dla niego i instytucji, no jak?

Wcześniej myślałam, że to specjalnie tak zostało napisane, by dać możliwość Prezydentowi, by się wykazał. Teraz wiem, że to zwykłe niechlujstwo, chciejstwo i ekspresowe tempo, którego nie wytrzymują. 


J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka